ppc-anoniem-1 Wel ja, maar bedoelde dat niet negatief. Ik vind namelijk ook echt dat Energylandia een best lelijk park is en ik stoor mij enorm aan die vreselijke thematische troep in dat park. Die foto's die je gaf zijn (helaas) echt maar een topje van een hele lelijke polyester ijsberg. En ja iedereen kent de foto's van de coasters, maar er zijn ook echt serieus mooie plekjes in het park hoor! Het hele straatje naast het '''''spookhuis''''' of het stuk na het entreegebied vind ik eigenlijk best wel sfeervol. Dus het is niet dat ik het niet met je eens ben hoor ๐ Maar vond dit een tikkeltje te scherp.
Dat wringen herken ik inderdaad enorm. Een beetje het gevoel van: 'we hebben nu een achtbaan en wat nu'. Een beetje zoals ook de Goliath in Walibi Holland is gebouwd. 'Er moet ergens een straat heen' of 'naast een achtbaan moet men toch iets van eten?'.
Ik denk dat het park goed doet om wat meer kennis in te kopen en ben oprecht benieuwd of Jora dit ook zo heeft kunnen inrichten dat de flow van het park wat beter klopt. En ook de plaatsing van het gebied geeft mij wat vraagtekens, maar ik hou goede hoop! Met Zadra laten ze zien dat ze het wel in zich hebben, iets wat je absoluut niet kan zeggen van hele grote delen van de andere kant.
Ofwel; ik vind het park echt serieus leuk op weg en ze doen dingen best wel boven verwachting goed. Je moet af en toe met oogkleppen oplopen en even niet teveel aandacht geven aan andere zaken. Maar overall zijn ze lekker op weg. Ben benieuwd naar het nieuwe gebied. Enige hoop voor mij; maak die wachtrijen niet zo onnodig lang....