Michael Dat kon ik uit je opmerking niet halen, zeker aangezien veel mensen dat inderdaad ook denken. Vandaar een 101 over wat de Cheesecake Factory is 😉
Vers wordt gok ik vooral bedoeld in de zin van dat niet iets kant en klaar bevroren die kant op komt en enkel de oven in gaat. Naar mijn mening een erg goede kwaliteit t.o.v. andere restaurants met 200+ zitplaatsen, en vanuit dat oogpunt de favoriet in die categorie. We kunnen het hier wel gaan hebben over goede restaurants welke in menig Nederlandse stad te vinden zijn, maar die zouden in Disney Village omwille capaciteit natuurlijk geen bestaansrecht hebben. De Cheesecakes komen overigens wél gewoon uit een fabriek, maar ja dat is ook af te leiden aan de naam.
Overigens zijn merken zoals Cheesecake Factory, TGI Fridays en het Engelse Wagamama volgens mij wel merken met een grote internationale aantrekkingskracht en kunnen die zeker een boost geven aan de Disney Village. Zeker aangezien ze ook veelvoudig voorkomen in series en films. Als je naar andere Disney uitgaansgebieden kijkt is het best bijzonder dat de veel restaurants waar je bediend wordt in Disney Village (los van Rainforrest Café en Planet Hollywood) merkloos zijn en worden uitgebaat door Disney. Dat is naar mijn mening ook te merken in de kwaliteit.