Teddy_Ruxpin Daarnaast is bovengronds parkeren gewoon heel lelijk voor je prestigieuze hotel.
Ik lees deze vaker in dit topic. Maar we gingen er toch niet serieus van uit dat er een parkeergarage zou komen toch? Dat is ongeveer 10x zo duur als gewoon een parkeerplaats.
Daarbij kan ik me geen enkel ander pretparkhotel heugen met parkeergarage. Het Disneyland Hotel in Parijs heeft gewoon een parkeerterrein, en dat geldt ook voor het PortAventura Hotel. Om nog maar te zwijgen van de asfaltvlakte die rond Kronasar ligt. Ik heb tot nu toe nog nooit iemand horen klagen dat zoiets afbreuk zou doen aan het prestigieuze karakter van die hotels. En dan zou dat bij dit (eigenlijk relatief kleine en simpele) Efteling Grand Hotel ineens wel een issue zijn? Kom op jongens, de geldbomen groeien niet tot in de hemel, in Parijs en Rust al niet en zeker in Kaatsheuvel niet.
Ik ben trouwens erg benieuwd ben naar de situatietekening. Ik hoop dat die snel online vindbaar is, een afbeelding zegt altijd meer dan 1000 podcast-woorden.