Marvin Dat het in Saudi-Arabië bedroevend gesteld is met de mensenrechten zijn we het denk ik allemaal over eens, maar laten we ons hier toch beperken tot de mogelijke bouw van dit nieuwe pretpark.
nander Layout ziet er eigenlijk best wel fake uit. Als deze gebouwd wordt, is de capaciteit niets. Also, met zo veel versnellingen en vertragingen, is een baan van Intamin dan ook wel eens niet in storing?
The_Bullgod nander Je bent niet de enige die vind dat de layout totaal niet realistisch is van die coaster. Daarom vraag ik mij ook al lang af wat er uiteindelijk allemaal terecht zal komen van die claims als langste, hoogste en snelste coaster ter wereld, welke voor deze baan gedaan zijn.
The_Bullgod Vriend_van_de_club mooi artwork, met direct naast het park dus het nieuwe formule 1 circuit. Maar hoe staat het eigenlijk met de bouw op dit moment? Word er al meer gedaan dan zand schuiven?
Hjalmar The_Bullgod nee, de tender is net afgelopen maart uit gegaan voor alle onderdelen die gebouwd en gemaakt worden. Daar hoef je voorlopig nog niets van te verwachten tot zeker eind 2022.
OlympiaLooping Hjalmar dat is eigenlijk de eerste keer dat een park ook artist impressions van de bouw van het park presenteert. Leuk hoor 🤣
Eftelflags Al die 'real life' shots zijn opgenomen in Six Flags Magic Mountain. Grappig dat ze het zo hebben geënsceneerd met de bevolking van die regio.
Vriend_van_de_club Een aantal bestaande concept arts en een paar nieuwe beelden gepresenteerd bij de press release van gisteren.
The_Bullgod Dit laatste 2 plaatjes lijken mij beelden te zijn uit Six Flags Magic Mountain. Het laatste plaatje is Full Throttle met Riddler op de achtergrond en die andere foto is CraZanity, de schommel van het park.