Zaterdag naar Walibi geweest, gisteren naar Toverland. Twee mooie Halloween evenementen maar de sfeer in Toverland vind ik toch heel heel stuk fijner.
Cirque vond ik op de nieuwe locatie enerzijds beter doordat het nu een echte zone is. Wel jammer dat de kleine Walktrough die je op de vorige locatie had nu een stuk kleiner is. Overige scare zones prima, maar zijn zo langzamerhand ook aan vernieuwing toe.
Ook Now You’re Mine gedaan, ongeveer 10-15 minuten gewacht. Prachtige decors, prima scares en leuk effect met de helmen. Zorg wel dat je voorop loopt, maar die regel geldt eigenlijk overal.
Trapped was wederom geweldig, de overige huizen niet gedaan. Complimenten voor het team van het licht, alles zag er ‘s avonds echt prachtig uit, met als hoogtepunt de moving heads in de top van Dragonwatch.
Net als in Walibi wordt het ook in Toverland ieder jaar drukker. Goed voor het park, maar ik vraag me af hoe lang je dan nog zo’n parade kunt organiseren. Enfin, Toverland zet weer een goed event neer, goede sfeer, horeca (wel duur) en i.p.v. echte horror kiezen ze meer voor spanning en beleving.