Afgelopen zaterdag Now you're mine mogen doen.
We hadden tijdsloten om 20:00 en 21:00 (vanwege baby switch), gelukkig kunnen ruilen met vrienden die al heel lang in de rij stonden met hun 20:00 tijdssloten. Hierdoor zelf 45 minuten hoeven te wachten.
Hoorde van andere mensen welke al 2 uur of meer in de rij hadden gestaan vanwege een storing.
Ook erg -al snap ik het- om de mensen met een VIP ticket voor te zien gaan als je al zelf meer dan 2 uur aan het wachten bent..
Het house vond ik super tof qua verhaal, inrichting (decor) en sfeer. Echter liep ik zelf 2 meter vooruit op de groep en hebben de scare-actor het daarom wellicht niet op mij voorzien gehad, want ben 0 keer geschrokken. Dus voor mij geen 4 spinnen 🙂
Ik weet ook niet precies wat in storing was, ik hoorde de lift, maar dit kan niet want die beweegt gewoonweg niet (je ziet de brandmelder gewoon hangen, wat mij betreft hadden ze deze een beetje mogen laten bewegen door iets).
Persoonlijk mistte ik zelf wat enge muziek/harde geluiden, weet ook niet dat dit in storing was.
Voor die nog gaan, zou ik zeker rekening houden met lange wachttijden en denk ook dat je het beter aan het begin kan doen (16:00 meen ik) want het is pikkedonker binnen.