QDude24
Nog niet eens, spookslot is een van de voorbeelden, maar ik heb het ook over een fata morgana, carnaval festival & indische waterlelies bijvoorbeeld.
Maargoed, ik ga ervan uit dat al die parken wel degelijk weten wat de risico's zijn, en dat er gebreken zijn. en het een en ander zal echt niet altijd 1-2-3 op te lossen zijn. Maar persoonlijk vindt ik (en dan neem ik het spookslot even als voorbeeld) Dat het niet okay is, dat als je daarop ingewerkt wordt, je te horen krijgt ''in geval van brand staat de boel in 5 minuten in lichterlaaien, je moet dan de nooddeuren open zetten, en door de microfoon de ontruimingsinstructies doorroepen, en zelf zo snel mogelijk wegwezen''
Dan moet je je attractie vindt ik direct slopen, of preventief gesloten houden, en niet nog 5 jaar doormodderen met kans op een dergelijke inferno met weet ik wat voor gruwelijk einde er dan kan komen. Gelukkig is dat niet gebeurt, en in EP is dat ook niet gebeurt, door de goede ontruiming. Maar als men daar al wist dat beide attracties bijvoorbeeld brand gevaarlijk waren, of risico's hadden, dan is dat wel een issue.
Het zelfde met deze show, als men wist dat dit risico aanwezig zou zijn, maar het ''nog wel een seizoen'' door zou kunnen, dan ben je fout bezig. Ik hoop heel erg dat dat niet het geval is. 😉