QDude24 Dat iets ergens al lang staat betekent niet dat er geen nalatigheid in het spel kan zijn, integendeel. We zullen zien of er een onderzoek komt en wat daaruit naar voren komt.
Naja, an sich wordt de show wel elke keer weg gehaald en opnieuw opgebouwd met een iets ander decoratie wandje ervoor.
Maar het lijkt er gewoon op dat de "golfplaten basis" van 't basin het bij een verbinding begeven heeft, daardoor klapt de boel uit elkaar en valt de toren om, en wordt de normale duiktoren verschoven.
De vrouw die vanaf de hoge duik toren viel komt er nog redelijk goed vanaf, ipv een 2 meter water heeft ze opeens nog maar 30cm ofzo, maar zal mij niets verbazen als die een gebroken been heeft oid.
Ben wel benieuwd of we nog een nieuwe duikshow op die plek terug gaan zien, het ging lang goed en liep nu met een soort van sisser af, maar kan mij voorstellen dat een nieuwe duikshow en bassin daar niet meer gewenst is (alhoewel ik 't wel een toffe locatie vond).
Extraxyz Volgens mij zou elk ander park keihard worden afgerekend op meerdere heftige incidenten in zo'n korte tijd.
Vind deze lastig, ja het staat in EP, maar volgens mij zijn deze duikshow's gewoon praktisch turn key van externe bedrijven, de invloed van EP zal aankleding en de omgeving zijn (audio, licht stukje mee denken in verhaal etc)
Het hele water en spring gedeelte zal van de externe partij zijn.