Pretparkgenot Trollenbol een verouderde brochure vind ik geen geschikte bron. Op de website zijn de pagina's over de log flume niet zonder trucjes te bereiken, en het feit dat er al bijna 20 jaar geen nieuwe meer is gebouwd zegt wat mij betreft ook al veel.
Overigens, om even terug te komen op die brochure, vind ik het wel opvallen dat die "Mack Classics" geen uitgebreide informatie hebben. Sterker nog, in de inhoudsopgave wordt die hele categorie enkel tezamen benoemd met algemene bedrijfsinformatie, niet samen met het attractieportfolio. Daarnaast wordt in de introductie over die Mack Classics in verleden tijd gesproken, wat ook wel hint naar dat het verleden tijd is.
MACK Rides created some of the best-known rides in the industry. THe Music Express is just one of them - let us introduce some other MACK Classics.
Daarnaast staat op de Duitse website een nog oudere brochure, waar de log flume nog niet tot de "classics" behoorde. Coincidence, I think not? Dat tezamen met wat ik vernomen heb over de aangepaste TÜV regels lijkt het mij allemaal wel redelijk duidelijk.
On a side note: wat een grafwebsite heeft Mack.