Remco82
(b): Dat zegt toch niet zoveel? In binnensteden wordt ook continu verbouwd en gebouwd met bebouwing eromheen, ik zie het probleem (gelukkig) niet.
Wel benieuwd of ze het meteen aangrijpen om - net als bij de vorige brand - ruimte te creeeren voor nog een nieuwigheid. De vorige keer kregen we er ineens Snorri Touren bij in een nieuwe kelder. Dus, het biedt ook kansen.
ik zie eigenlijk geen reden om de Alpen Express en de Tiroler Wildwasserbahn te verwijderen. Naar mijn idee hebben we hier meer een gevalletje Fjord Rafting dan Piraten in Batavia. Mack bouwt die baandelen nog altijd voor hun nieuwe log flumes, dus kunnen ze ook die missende delen vervangen. Ook bij de Alpen Express zou het moeten lukken om een stuk - zoals bij de Python - te vervangen voor nieuwe track en aan te laten sluiten op de bestaande track.
Eftelflags Nou, als iets een upgrade nodig had of een brandje kon gebruiken dan was het wel de Schlittenfahrt Schneeflöckchen. Lijkt wel de kerstafdeling van de Intratuin, leuk voor Intratuin, niet voor een park met Europese allure.