JaylonToverlandgek Ik ben vandaag in het park geweest en het was echt te doen.

Was het uitbreidingslooppad al open in Deep In Africa ?
Of heb je toevallig foto's die je wilt delen daar over ?

MrRC Ik heb er helaas geen fotos van gemaakt maar ze waren er druk mee bezig. De huisjes waren nogsteeds wit maar wel af. Alleen nog de details en kleuren moesten erop en dan waren de huisjes af.

• MrRC vindt dit leuk.

JaylonToverlandgek Ook is het handig om de single riders te gebruiken bij Taron en Raik deze lopen echt snel door.

Word deze bij taron nog gebruikt dan? Bij mijn weten is die ingang enkel nog voor Fastpassers.

Coasterfrenzy toevallig zag ik laatst voorbij komen dat de single riders wachtrij van Taron weer heropend is

Coasterfrenzy zondag uitgebreid gebruik van gemaakt. Hij is ingebruikname maar niet super goed aangegeven

Bran Hij is ingebruikname maar niet super goed aangegeven

Bij Taron is dat volgens mij het rechter poortje ipv het linkerpoortje.

• Bran heeft hierop gereageerd.

MrRC er zijn er 3 links midden en rechts. Links is normaal, midden singel en recht fast passes. Je moet opletten je kan switchen tussen single en fast na 5 meter ongeveer

• MrRC heeft hierop gereageerd.
          • MrRC vindt dit leuk.

Bran tussen single en fast na 5 meter ongeveer

Dat is volgens mij als je het trapje afgelopen bent voor je de bocht naar rechts gaat ? Of heb ik dat verkeerd.
            Ik ben er op 12 Juli dit jaar om het zelf te ervaren.

• Bran heeft hierop gereageerd.

MrRC ja op dat stuk ongeveer weet nou niet als het er net voor of achter was

• MrRC vindt dit leuk.

Bran maar niet super goed aangegeven

Het is even zoeken in Klugheim naar de ingang van Taron, maar de single rider rij is niet te missen hoor! Ik kan bevestigen dat er drie rijen zijn waarvan één de single rider is. Er wordt niet veel gebruik van gemaakt, ik moet nu ongeveer drie-vier ritjes wachten terwijl er 40 minuten in de reguliere rij staat...

tuindwerg er is wel aangegeven singel rail maar vergeleken met andere parken vinden weinig mensen het.

Bran met alle respect, maar dan mankeren die mensen gewoon wat aan hun ogen. Boven de ingang van Taron hangen duidelijk 3 bordjes: gewone rij, single rider en quick pass.

• Kevjoe heeft hierop gereageerd.
                  • MrRC vindt dit leuk.

Quefox_ Het feit dat die de afgelopen jaren vaker dicht dan open waren, helpt dan ook niet.

Kevjoe dat ze dicht waren in de coronatijd klopt, maar de situatie is behoorlijk duidelijk nu.

• Kevjoe heeft hierop gereageerd.

Quefox_ Bij mijn laatste bezoek, midden April, waren ze nog steeds weg en zag ik geen enkele vermelding van Single Rider bij Taron. Ze mogen dat gerust een pakje duidelijker aangeven.

Kevjoe dat komt omdat die single riders wachtrijen pas sinds een week of 2 weer heropend zijn. De bebording is uiteraard ook toen pas weer terug geplaatst. Ik dacht dat dit al eerder in het topic gezegd was, maar kan het niet terug vinden. Zal wel in een ander topic geweest zijn.

Ik ga vandaag naar Phantasialand. Het beloofd een warme dag te worden met kans op een bui (in tegenstelling tot in Nederland vandaag). Iemand nog laatste tips voor het rondje lopen? We zijn rond 11 uur in het park.

Aquaslide Het belooft een hele drukke dag te worden. Een deel van Duitsland heeft pinkstervakantie en het is een feestdag in Duitsland 🇩🇪

Aquaslide Mocht je dit nog lezen, ik zag dat Chiapas er vanochtend uit lag en nu weer leeft. Doe hem zo snel mogelijk als je de kans krijgt of koop eventueel een voordringpasje als je geen zin hebt om te wachten. Chiapas heeft een beruchte trackrecord.