- Bijgewerkt
JaylonToverlandgek Ik ben vandaag in het park geweest en het was echt te doen.
Was het uitbreidingslooppad al open in Deep In Africa ?
Of heb je toevallig foto's die je wilt delen daar over ?
JaylonToverlandgek Ik ben vandaag in het park geweest en het was echt te doen.
Was het uitbreidingslooppad al open in Deep In Africa ?
Of heb je toevallig foto's die je wilt delen daar over ?
MrRC Ik heb er helaas geen fotos van gemaakt maar ze waren er druk mee bezig. De huisjes waren nogsteeds wit maar wel af. Alleen nog de details en kleuren moesten erop en dan waren de huisjes af.
JaylonToverlandgek Ook is het handig om de single riders te gebruiken bij Taron en Raik deze lopen echt snel door.
Word deze bij taron nog gebruikt dan? Bij mijn weten is die ingang enkel nog voor Fastpassers.
Coasterfrenzy toevallig zag ik laatst voorbij komen dat de single riders wachtrij van Taron weer heropend is
Coasterfrenzy zondag uitgebreid gebruik van gemaakt. Hij is ingebruikname maar niet super goed aangegeven
Bran maar niet super goed aangegeven
Het is even zoeken in Klugheim naar de ingang van Taron, maar de single rider rij is niet te missen hoor! Ik kan bevestigen dat er drie rijen zijn waarvan één de single rider is. Er wordt niet veel gebruik van gemaakt, ik moet nu ongeveer drie-vier ritjes wachten terwijl er 40 minuten in de reguliere rij staat...
Ik ga vandaag naar Phantasialand. Het beloofd een warme dag te worden met kans op een bui (in tegenstelling tot in Nederland vandaag). Iemand nog laatste tips voor het rondje lopen? We zijn rond 11 uur in het park.
Aquaslide rond de middag Taron pakken en na 2 uur pas Mystery Castle, Rond sluitingstijd naar Black Mamba.
Aquaslide Mocht je dit nog lezen, ik zag dat Chiapas er vanochtend uit lag en nu weer leeft. Doe hem zo snel mogelijk als je de kans krijgt of koop eventueel een voordringpasje als je geen zin hebt om te wachten. Chiapas heeft een beruchte trackrecord.