Wat ik wel merk is dat F.L.Y. toch wel echt capaciteit soms mist. Ik zie de ride zelden met 4 treinen rijden en dat heeft ook te maken met het feit dat de achtbaan veel onderhoud vereist.
Ik zou mijn dag altijd beginnen met attracties als Winja's, Crazy Bats. Hier kan je snel rondrennen en deze gebieden zijn ook niet heel prettig om lang te verblijven. Vergane glorie. Zeker die wachtrij bij Winja's is erg vervelend. Dus in de ochtend dit snel afstrepen en dan met je gemak even F.L.Y. bezoeken, broodje eten en Rookburgh op je in laten werken.
Ik zou eigenlijk nog voor de lunch River Quest en Chiapas proberen te doen. Die willen in de middag nog wel erg druk worden. De rest kan je het beste doen na de middag. Eerder al gezegd dat Taron dan rustiger is en ook BM wilt dan wel wat rustiger zijn. Vergeet ook de Colorado Adventure niet te bezoeken, hoewel ik daar zelden echt een hele lange rij zie.
Nog een paar tips; vergeet Hotel Tartuf niet en ook de nieuwe Deep in Africa trail is bijzonder tof.