@pretparkgekkie05-10
Ik had het ergens gelezen een tijdje terug dat ze die vergunning niet gekregen hebben voor op die plaats een permanente camping te bouwen. Ik geef het niet weer als feit, want ik weet de bron niet meer. In ieder geval, als het zo zou zijn, ben ik stiekem best blij. Een camp resort en toekomstig hotelresort zie ik gewoonweg liever achter Avalon verschijnen. Blijkt de schop in de grond te gaan op de plaats van de Pop-up binnen enkele maanden, dan vind ik het wel prima.
Ron
Ik gaf louter voorbeelden van wat ik wel vind passen in Toverland. Booster Bike vervangen door een langere versie met meer capaciteit in een Toverland jasje, that's it. Ik verwacht geen Hagrid's qua baanlengte of thema.
Met Snorri Touren doelde ik op het ritsysteem. Ik ben fan van papegaai Ivy, zij zou darkride met dat ritsysteem wel mogen krijgen. 😊
Overigens, de discussie die je bedoelt, heerst onder de pretpark community op fora. Het grote deel van de gewone dagbezoekers kennen Snorri, Europa-Park en Rulantica niet. Nu mag Toverland het nog kopiëren uit Rust, "niemand" die het door heeft.
Een madhouse lijkt me een prima familieattractie met een kleine oppervlakte. Port Laguna heeft naar mijn gevoel wel attracties nodig maar veel plaats is er niet. Een andere attractie is ook goed, een madhouse is qua oppervlakte gewoon een mogelijkheid. Ik en jij zouden voor een madhouse niet naar een park gaan, gewone bezoekers denk ik nog wel.
Ik denk dat Toverland nog niet de budgetten heeft om prototypes te verwerven én rond de tafel te gaan zitten met leveranciers. Een attractie kiezen dat reeds in x aantal parken staat en er iets fantastisch mee doen, is overigens ook een kunst. Ik vind dat Toverland daar wel in slaagt. Je moet het warm water niet steeds opnieuw uitvinden om met iets goed te komen. 🙂