Lijkt me gaaf om een echt immersive gebied te zien a la Galaxy's Edge, Arandelle, Hogsmeade. Dus dat je echt ondergedompeld wordt in een thema. En dan het liefst een thema wat bij iedereen bekend is en toegankelijk. Iets waar ze op door kunnen ontwikkelen qua imagineering. Een thema als Lancelot lijkt me best gaaf, al komt dat uiteraard in de buurt van Raveleijn. Maar een goed uitgedacht middeleeuws themagebied met draken en kastelen, in de richting van Game of Thrones, lijkt me een leuke optie. Qua landscaping kunnen ze losgaan en genoeg attracties die in dit thema passen. Een coaster zoals Black Mamba die zicht door het gebied waant; een rustige water ride; een drop tower in drakenthema. Dit alles omgeven met Middeleeuwse straatjes en entertainment. Misschien iets te veel overlap met Raveleijn wel maar dit is wel de immersive richting die ik zou willen zien. Oude Egypte of Griekenland zou ook kunnen maar dat wordt al gauw ''campy''.
Er zijn ook ooit ontwerpen gemaakt voor een Luilekkerland (uiteindelijk Volk van Laaf geworden geloof ik). Met zo'n soort Candy Paradise zou je natuurlijk ook los kunnen gaan al denk ik niet dat dat door de hedendaagse samenleving positief opgepakt zal worden.