RingelbergNick mooie foto weer Nick.
De loods die wordt gebouwd is wel denk ik goed over nagedacht. Het ligt binnen nog het bestaande parkhekken en het ligt in de hoek waar denk ik geen attracties komen dus ultieme locatie
RingelbergNick mooie foto weer Nick.
De loods die wordt gebouwd is wel denk ik goed over nagedacht. Het ligt binnen nog het bestaande parkhekken en het ligt in de hoek waar denk ik geen attracties komen dus ultieme locatie
JaylonToverlandgek
En rest van het jaar als echte loods te gebruiken voor voertuigen oid.
RingelbergNick En rest van het jaar als echte loods te gebruiken voor voertuigen oid.
Mocht het zo zijn dat dit het nieuwe spookhuis word dan blijft die de rest van het jaar vol staan, aangezien het een vast huis word zoals Maison.
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit een verplaatsbare loods is.
JaylonToverlandgek Waarom mogen hier geen attracties op worden gebruikt, is dit binnen die straal van 35m van die pijp dan?
Anyways: dut ziet eruit als een groot spookhuis hoor, gaat het treintje voor Maison hier ook langsof komt hier een kleine walkthrough dan heb je 2 in 1(; kun je er wel een tientje voor vragen.
Ik denk dat de loods de afmetingen heeft van 12 bij 26 meter en 6 meter hoog.
Voor die kleine afstand gaan ze geen treintje inleggen hoor, die afstand van Port Laguna tot het spookhuis is kleiner dan de afstand die je moet afleggen van de parking naar het park... dat wordt gewoon via Port Laguna te voet naar daar gaan.
Kevjoe Hopen dat ze dat met wat groen gan doen, anders zie je al die werkzaamheden op de weilanden, brengt je meteen uit het Tovdrland gevoel.
pretparkgekkie05-10 Dat past dan weer mooi in het mijnthema, da's direct wat industriëler en het is niet abnormaal om wat zaken te zien zoals hopen zand... komt wel goed.
Ze kunnen perfect een route uitstippelen waarbij je weinig werkzaamheden te zien zult krijgen, voor het grootste deel lijken mij die achter de loods te zitten, niet ervoor.
De ingang zal vermoedelijk aan de rechterkant van Port Laguna komen. Links is natuurlijk al het station van het treintje richting Maison (paars). De rode lijn lijkt mij dan de in en uitgang van het nieuw spookhuis (blauw). Zo heel erg ver is dat niet lopen, ik kan me ook best voorstellen dat een deel buiten ook nog erbij zal horen en dat je in de hal echt 'ondergronds' gaat.
pretparkgekkie05-10 er mogen attracties gebouwd worden maar ik zei dat Toverland daar wrsl geen plan voor hadden daar attracties voor te bouwen.
JaylonToverlandgek Ja, daarom juist. Waarom willen ze hier niets neerzetten?
pretparkgekkie05-10 omdat ik denk dat ze de bomen daar nu nog niet willen slopen en dit een perfect Backstage gedeelte is voor de weg die er naast ligt en er al veel backstage dingen zijn.
mikeee De ingang zal vermoedelijk aan de rechterkant van Port Laguna komen.
Ik ben hier nog niet zeker van. Daar ligt natuurlijk ook het terrein van waar het vuurwerk wordt afgestoken. Je zou er natuurlijk met een ruime bocht omheen kunnen, maar ik weet niet of het super praktisch is. Die treintjes staan sowieso een beetje in de weg natuurlijk.
Die loods is veel te hoog om als spookhuis te gebruiken tenzij bezoekers zelf ook de hoogte in gaan maar dat zie ik niet gebeuren. Kijk eens naar de persoon op de foto en de hoogte van het gebouw. Volgens mij is dit gewoon de geplande nieuwe opslagloods/werkplaats. Dus nee, nog steeds niet overtuigd.
Het lijkt mij dat hiervoor een vergunning is uitgegeven alleen kan ik zelf niet zo snel iets vinden. Als we de vergunningsaanvraag zien kunnen we het er meschien uithalen
Loekiloeki Maar waarom zou Looopings dit dan melden? Ze melden pas iets als ze het 90% zeker weten. Een 2 verdiepingen spookhuis kan gewoon hoor, hebben veel meer parken
Loekiloeki Dit kan prima een multifunctionele loods worden die deels gebruikt gaat worden als opslag (daarom ook de openingen voor de overheaddeuren) en voor een spookhuis.
pretparkgekkie05-10 Maar waarom zou Looopings dit dan melden? Ze melden pas iets als ze het 90% zeker weten. Een 2 verdiepingen spookhuis kan gewoon hoor, hebben veel meer parken
Dat moet je aan hun vragen? Het is nu meer een speculatiebericht omdat het park niks bevestigd heeft.
mikeee Dit kan prima een multifunctionele loods worden die deels gebruikt gaat worden als opslag (daarom ook de openingen voor de overheaddeuren) en voor een spookhuis.
Dat kan zeker inderdaad. We gaan het zien.