Obsidian
Dan hoop ik eigenlijk dat ze eerder het inkomgebied gaan aanpakken. Of als ik een beetje aan wishful thinking mag doen: de zone Weerwolf/Vampire samen met de inkomzone aanpakken. De inkomzone, die Walibi Belgium zelf 'Walibi Boulevard' noemt, is ook dringend aan een opknapping toe. Ze lappen dat gebied wel regelmatig op met wat verf, maar dat is lang niet goed genoeg niet meer. Ze hebben recent nog de vloer daar vernieuwd met tegels, maar maar voor een klein stuk. De rest van de inkom is gegoten beton. Komt redelijk slordig over.
De plannen voor de inkomzone zagen er nochtans goed uit. Een levendige plaza met winkels, restaurants, ingang voor Walibi en Aqualibi èn het zou toegankelijk geweest zijn voor iedereen. Zowel betalende als niet betalende bezoekers.
Ik begrijp ook wel dat Adventure World niet per sé aangepakt moet worden. Afgelopen zomer heeft het park zelfs nog geschilderd aan gebouwen. Daarnaast werden er ook al vuilbakken geplaatst met het opschrift 'Adventure World'. Als men dus iets zal laten vallen, vermoed ik dat het dat wel zal zijn.