Jules Ik heb vandaag binnen rondgelopen (geen credit, want de achtbaan reed leeg z'n rondjes), ze hadden gratis entree, maar zonder attracties.

Bij het rondlopen viel het mij op dat de gevels in het stad-stukje best wel vlak zijn, en geen diepte hebben. Het ziet er aardig uit, maar wel nog wat kil en nep.

Op andere plekken ziet het park er dan weer heel netjes uit. Zeker het stuk rondom de Bulderbaan is heel mooi, en staat ook oprecht prachtig uitgelicht (daar zitten geen ramen meer in de hal).

Wat mij verder ook opviel is dat het attractie-aanbod wel echt op kinderen afgestemd is. De botsautos zijn zo bijvoorbeeld voor maximaal 1 meter 50.
Dingen als de borden enzo zijn dan wel weer écht netjes gedaan, en zeer stijlvol. Let hier op hoe de "deze attractie is tijdelijk buiten gebruik" dus gewoon als tekstballonnetje over het bord gedaan wordt 🙂. Ik denk dat op dit soort vlakken het park wel terecht zichzelf met de Efteling mag vergelijken; buiten de Efteling heb ik dit soort oog voor detail maar weinig gezien.