jelleke15 Ik vind persoonlijk dat het er heel goedkoop uit ziet in vergelijking met een Plopsa indoor is dit iets heel anders, bv de autootjes die in de kasteel tuin rijdt heeft weinig thematisering vind ik heel jammer ook de huisjes in het dorpje ziet er zeer goedkoop uit en heeft weinig detail.
De rit door de tuin is leuk voorzien van veel (neppe) beplanting, maar mist inderdaad iets dat het wat avontuurlijker maakt. Het doet verder echter prima wat het moet doen.
jelleke15 Wat mij vooral opvalt is de zwarte loods aan de binnenkant jammer dat ze niet zo als Plopsa gebruik maken van een mooi landschap (ik hoop dat dit nog kom)
Dat moet inderdaad nog komen.
Piet_Verdriet Wat ik hier zie ziet er beter uit dan waar Toverland ooit mee begon in de eerste hal.
Persoonlijk vind ik het zelfs beter uit zien dan wat Toverland NU nog in de hallen heeft staan. Het is gewoon een goed geheel dat prima staat. Bij TVL is het nog steeds wat chaotisch en is geen enkel van de thema's eigenlijk goed doorgezet.
Piet_Verdriet Het enige wat ik me al sinds het begin van de bouw afvraag is of Olivier Bommel nog “populair” genoeg is om publiek te trekken. De tijd zal het leren, maar het is ze zeer gegund.
Ze hebben het getest en kinderen vinden het blijkbaar al snel prima. De karakters zijn aaibaar en een acteur in een Tom-Poes-Pakje is knuffelig. Voor kinderen goed genoeg.
Loekiloeki In de huidige loods is er nog plek voor 3/4 attracties. Ook werd er door de eigenaar al vrij snel over een darkride gesproken.
Bij de opening gaven ze 5 attracties aan (inclusief de darkride). De eigenaar wilde nog niets kwijt over enige groei op langere termijn, maar wist al te vertellen dat een buitengedeelte (zoals bij TVL) beduidend duurder uit pakt (wat betekent dat er toch al naar gekeken is). Ingewijden wisten te vertellen dat hij er daadwerkelijk wel van droomt, maar vooralsnog liever bescheiden blijft: Men wil dus vooralsnog inzetten op het indoor park.
Mark Heel benieuwd hoe het geheel in het echt overkomt. Ik hoop vooral zoals hierboven vermeld dat het niet te snel heel druk aan gaat voelen. Al valt dat bij vergelijkbare Plopsa Indoors me meestal wel mee.
Het park zit wat krapper in elkaar dan de Plopsa's.. maar ze mikken natuurlijk op "Slechts" 100.000 bezoekers per jaar. Laat dat aantal uiteindelijk groeien tot meer dan zal het wel krap worden, maar dan kunnen ze natuurlijk ook weer uitbreiden.