https://outsidears.fr/2023/04/premier-apercu-du-renouveau-des-walt-disney-studios/
Renderingen van de plannen. Meer groen, verplaatsing van wat beelden en andere bestrating, kleine gevel aanpassingen en pleinen wat gezellig maken.
https://outsidears.fr/2023/04/premier-apercu-du-renouveau-des-walt-disney-studios/
Renderingen van de plannen. Meer groen, verplaatsing van wat beelden en andere bestrating, kleine gevel aanpassingen en pleinen wat gezellig maken.
Alleen die bestrating is al een top verbetering.
Voor het partner statue hadden ze wel een andere plek mogen zoeken, dit is enorm triest
Meer groen juich ik alleen maar toe. Ja dit begint er goed uit te zien hoor.
QDude24 Voor het partner statue hadden ze wel een andere plek mogen zoeken, dit is enorm triest
Ik vermoed dat dat in de uiteindelijke uitwerking nog wel mee gaat vallen. Nu staat het standbeeld 'verder' het park in, waardoor niet iedereen het beeld onder ogen krijgt wanneer je vanuit Studio 1 het park in gaat of andersom. Op deze plek staat het beeld straks tussen de twee doorgangen vanuit het park naar Studio 1, dus bij het verlaten van het park zul je als gast altijd het beeld zien. Ik denk dat het een heel tactische plek is
Ally heeft ook nog een mooie kaart gemaakt van de veranderingen:
Bomen, nieuwe tegels en wat plantenbakken? Dat is de remake?
Eftelflags nee, als je het artikel leest kan je zien dat dit de herindeling is van Production Courtyard die gelijktijdig plaats zal vinden met de herinrichting van het interieur van Studio 1 (waarvan de beelden in een later artikel worden gedeeld).
Maar wat mis ik dan? Want in die herinrichting is toch enkel plaats voor wat beelden, plantjes en bomen? Ik mis hier echt even een woow factor zoals je bij Disney wel verwacht. Dit is gewoon een Energylandia make over.
Eftelflags maar wat verwacht je dan? Het artikel gaat alleen nog maar over de herinrichting van een plein?
Zeg ik net. Maar jij zei ‘nee’.
Eftelflags dat zei ik inderdaad, want de “remake van Studio 1” bestaat uit meer dan alleen dit plein
He! Eindelijk wat gefabriceerde beeld materiaal vanuit Ally, leuk.
Goed om te zien dat de paden worden aangepakt, however ik die film strip nog steeds een leuke actie vindt. Het is duidelijk dat met Marvel daar dat het een beetje half gebakken is. Het is fijn om te zien dat ze een mooi doortrek maken van het plein. Ik gok dat die draai voor de parade wat klein gaat worden, als ik de T-splitsing bij Studio 1 zo zie. Wat mij ook doet afvragen waar de parade vanaf vertrekt en waar het heen gaat rijden. Want als het daadwerkelijk vanaf het meer begint en helemaal door het park heen gaat krijg je een beetje het Shanghai probleem dat je halve park geblokkeerd is tijdens een parade die bijna een uur duurt.
Groen, bomen en bosjes! Het park heeft dat zeker in dat gebied nodig. Blij dat ze hier wat volwassen bomen gaan planten, maar ook dit kan weer een probleem veroorzaken met je parade wagens en zichtbaarheid voor bezoekers als het te lage bomen zijn of het hele effect van de vergroening te niet doen als ze te hoog/groot zijn. Ja, het ziet er raar uit omdat dit een eigen creatie is op de informatie die ze hebben gehoord. Ik verwacht dat de uitwerking straks veel beter is dan wat er nu in een programma door een fan is gemaakt.
Fijn dat ze het plein voor evenementen bewaren, altijd goed om een show te zien bij Tower of Terror en blij dat ze zichzelf wel die optie behouden. Met daarbij je tijdelijke eettentjes verspreid door het gebied.
Ik denk dat ik persoonlijk het liefst de rechterkant van de boulevard verwijderd zie worden en gelijk getrokken met Animation Celebration. Want die straat zal niet meer hetzelfde effect hebben met de bilboards. Plus, die rechterkant heeft niets te maken Tower of Terror.
Mijn enige hoop is dat dit sneller gaat dan in de tijd die het artikel aangeeft, je wilt dit eigenlijk wel met de Olympische Spelen beschikbaar hebben voor het publiek.
Absoluut een verbetering, de bestrating alleen al maakt het een stuk gezelliger. Al lijkt het wel dat ze eerder een stad aan het aanleggen zijn in plaats van een pretpark. Had toch liever nog wat nieuwe facades gezien, maar misschien komt dit nog.
Ik vind het al een hele verbetering. De kale bedoeling van wat het nu is, kan daarmee mooi opgevuld worden met bomen. Het geeft mij zelfs het gevoel van de originele Disney Studio’s in Californië.
Hjalmar maar ook dit kan weer een probleem veroorzaken met je parade wagens
Een paar keer per dag komt die Cars voorbij. Een parade kan je dat amper noemen? Ik verwacht ook geen parade meer voor dit park tbh. Je kunt dat niet echt door Avengers Campus laten gaan.
Eens met je events plein. Dat zal hard nodig zijn.
Eftelflags Ik heb het over de concept van 2018/2019 waarin de World of Colour show staat en een parade getekend rondom het meer. Als het klopt wat Ally heeft getekend in de huidige concepten van vandaag, dan liggen er nieuwe paden met parade lijnen.
Let wel, de huidige ontwikkelingen zijn nu al anders te opzichte van wat er toen gepresenteerd is. Zoals de nieuwe restaurants, tangled attractie, English gardens en de uitwerking van de hoofdstraat zoals die nu vandaag gepresenteerd is.
De vraag is denk ik ook, áls er weer een parade komt, of die überhaupt een gedeelte van de oude route gaat volgen? Voor hetzelfde geld rijdt hij enkel een rondje rondom het nieuwe meer.
Goed, Ally komt weer met nieuws
De tijd lijn volgens haar voor de verbouwing van Studio 1. Studio 1 zal vanaf April 2024 voor een jaar niet toegankelijk zijn. Wat betekend dat iedereen het park via de linker backstage route, langs Studio Theatre zal moeten lopen.