He! Eindelijk wat gefabriceerde beeld materiaal vanuit Ally, leuk.
Goed om te zien dat de paden worden aangepakt, however ik die film strip nog steeds een leuke actie vindt. Het is duidelijk dat met Marvel daar dat het een beetje half gebakken is. Het is fijn om te zien dat ze een mooi doortrek maken van het plein. Ik gok dat die draai voor de parade wat klein gaat worden, als ik de T-splitsing bij Studio 1 zo zie. Wat mij ook doet afvragen waar de parade vanaf vertrekt en waar het heen gaat rijden. Want als het daadwerkelijk vanaf het meer begint en helemaal door het park heen gaat krijg je een beetje het Shanghai probleem dat je halve park geblokkeerd is tijdens een parade die bijna een uur duurt.
Groen, bomen en bosjes! Het park heeft dat zeker in dat gebied nodig. Blij dat ze hier wat volwassen bomen gaan planten, maar ook dit kan weer een probleem veroorzaken met je parade wagens en zichtbaarheid voor bezoekers als het te lage bomen zijn of het hele effect van de vergroening te niet doen als ze te hoog/groot zijn. Ja, het ziet er raar uit omdat dit een eigen creatie is op de informatie die ze hebben gehoord. Ik verwacht dat de uitwerking straks veel beter is dan wat er nu in een programma door een fan is gemaakt.
Fijn dat ze het plein voor evenementen bewaren, altijd goed om een show te zien bij Tower of Terror en blij dat ze zichzelf wel die optie behouden. Met daarbij je tijdelijke eettentjes verspreid door het gebied.
Ik denk dat ik persoonlijk het liefst de rechterkant van de boulevard verwijderd zie worden en gelijk getrokken met Animation Celebration. Want die straat zal niet meer hetzelfde effect hebben met de bilboards. Plus, die rechterkant heeft niets te maken Tower of Terror.
Mijn enige hoop is dat dit sneller gaat dan in de tijd die het artikel aangeeft, je wilt dit eigenlijk wel met de Olympische Spelen beschikbaar hebben voor het publiek.