Jordy Het systeem om de vloedgolf te creëren

Hoop dat ze dit nog een beetje weg werken 😅

Jordy zo te zien hebben ze de vlaggetjes van het oude midzomeravonden hergebruikt voor versiering! Toch mooi om dit terug te zien met events net als de oude kassa borden bij cirque.

En de boksen zijn weggewerkt.

Pretparkgenot

Als de show na enkele jaren plaats moet maken voor een opvolger, gaan ze de decor niet zomaar weg gooien. Aanschouw deze decor, toekomstig scène één voor een darkride. 🤪🤣

Valt me wel op dat Joey op elke tekening met helm te zien is maar in de show en merchandise niet

Ik vind het toch vreemd dat hij wenkbrauwen heeft, dat vond ik al apart op de merchandise maar nu ik dit zo zie vind ik het toch echt een beetje vreemd

luc136 ik denk wel dat het veiliger is om meerdere karakters te introduceren en te zien wat blijft hangen, dan alle pijlen te richten op één ontwerp.
Kijk maar naar de gefaalde poging van Walibi, met de music battle. Dan liever zien hoe het publiek reageert op Joey (of iets anders), en dan daarmee verder gaan.

Ik ben benieuwd naar de show! Meestal laat ik dit links liggen in pretparken, maar de 10 000 liter water-hype werkt wel.
De vorige duikshow was volgens mij vrij identiek als die in Bellewaerde, dus goed dat er iets unieks komt.
Hopelijk geen al te ingewikkeld verhaal.

JaylonToverlandgek Ziet er leuk uit , wel jammer dat ze Snorrie en Jack Sparrow direct jatten. De hele houding , alles ademt Sparrow..

JaylonToverlandgek De mooiste Opbouwshow van Pretpark Nederland, en nog wel verder!

Prijzen aan de meet, Jaylon 😉
    Morgen is het zo ver, dan weten we hoe de show zal zijn. Ik ben alvast benieuwd, het ziet er veelbelovend uit.

R013 Beter goed gejat dan slecht bedacht, zeker? Ik moet je hier gewoon in gelijk geven; dat is gewoon een carbon copy van de look van Jack Sparrow uit de eerste scene van de eerste film:
    Er zijn meerdere manieren om een piraat uit te beelden, dit ligt er wel heeel vingerdik op.

• R013 vindt dit leuk.

Heb er even doorheen gespoeld, maar dit is niet echt mijn ding.

Mooi decor, goed gethematiseerd, mooie watereffecten, gave stunts, maar doelgroep is denk ik tot 12 jaar.

En die voice-over is verschrikkelijk.

Over het algemeen prima show neergezet.
      Ben ik alleen de enige die bij de “bad guy” in de show echt heel erg een graaf Olaf gevoel krijg? De hele uitstraling, houding en muziek doet me er aan denken.

JaylonToverlandgek Zou je in het vervolg wel even willen vermelden waar je een foto vandaan hebt gehaald als deze niet van jezelf is? Wel zo netjes om dan even een bronvermelding te doen. We werden er namelijk op gewezen dat deze origineel op Looopings verscheen.

Daarnaast waarderen we je enthousiasme over Toverland, maar het mag een tandje minder. Je hoeft niet in elke post te vermelden hoe superieur jij Toverland vindt. Een show die nog nooit is opgevoerd uitroepen tot de beste van Nederland gaat wat ver bijvoorbeeld 😉

Edit: Ik werd erop gewezen dat dit gewoon een persfoto van Toverland is, sorry 😅

Gewoon een leuke show om een keertje te kijken, niks speciaals verder.