Ruubje Ook al staan in de huisregels van het forum dat je niet over politiek mag praten...
Ik heb voor de zekerheid onze huisregels er nog net op nageslagen, maar je mag prima over politiek praten.
We vragen alleen de inhoud van topics een beetje on-topic te houden, en wanneer daar politiek bij hoort dan is dat prima, mocht het eigenlijk net niet passen kunnen we topics opsplitsen in bijvoorbeeld een inhoudelijk pretpark deel en de andere discussie, of mag je zelf een topic openen om bijvoorbeeld over vergunningen, politiek en regels te praten, de specifieke discussie over wat in Tokyo en Dubai wel zou kunnen en Nederland klein blijft is idd niet op zijn plaats in een Efteling topic
Verder kijk ik nooit echt Niels zijn vlogs omdat ik niet van t clickbaiterige gedoe houd, dus inhoudelijk durf ik niet te zeggen waar hij op doelt, maar ik ben op t moment niet bekend met "nieuwe regels om het de Efteliling heel moeilijk te maken" de regels die er zijn gelden voor alles en iedereen en maken het voor iedereen moeilijk.