- Bijgewerkt
Houthakkerspannetje verdwenen? Die was zoooo lekker! Vind ik niet leuk!
Houthakkerspannetje verdwenen? Die was zoooo lekker! Vind ik niet leuk!
Aah nee dat was mijn lievelings restaurant met de pannetjes... Zeer on populair besluit dus
De kaart lijkt sowieso veel minder opties te bieden. Zal vast te maken hebben met de snelheid van bedienen, maar jammer is het wel. Ik vond de kaart in Bosrijk altijd een fijne kaart. Deze herfst maar eens de nieuwe kaart gaan proberen.
Er komt een nieuw eet tentje (container) aan het Hartenhof plein:
Bron: Eftelist.nl
Fijn dat er eindelijk wat leven op het plein komt, al vind ik het nog steeds jammer dat het podium toen der tijd niet gebouwd is.
Dan wordt het pleintje, buiten het NPF om, ook eindelijk eens gebruikt.
Ben benieuwd wat het aanbod gaat zijn bij dit horeca punt..
John ok, nu ik de foto’s op Twitter zie ben ik toch meer enthousiast!
Dat ziet er toch wel heel fraai uit. Ik snap met deze stijl wel dat het houthakkerspannetje niet past binnen de stijl die ze aanboren. De €32,50 voor het driegangenmenu lijkt me hoe ik het nu zie goed te verantwoorden. Alleen stom dat men friet als
extra moet aanbieden.
Op deze manier heb ik daar niet veel meer te zoeken zo te zien
Ik word hier heel enthousiast van. Het pannetje helaas nooit geprobeerd, maar binnenkort echt eens dat al veel te lang uitgestelde bezoek inplannen!
Jammer ik ben toch meer van het Bourgondische, ook mijn partner heeft hier denk ik niets meer te zoeken(houd van Nederlandse pot en standaard gerechten.) Ik vind dat de Efteling dan weer afzakt in het gevarieerde eten, ik mis echt iets zoals de Flaming Feather, het Matamba restaurant, het restaurant bij Klugheim en als ik dit zie is het weer iets luxer dan normaal.
Marvin Vanmorgen hoorde ik hier hogedrukspuiten, denk dat de muur eens flink wordt schoongemaakt/opgeknapt.
De Efteling stuurde ons het volgende persbericht toe;
Efteling-theaterproductie CARO viert 1-jarig bestaan
Ruim 150 ‘Caro’s’ aanwezig op verjaardagsfeest
Efteling-theaterproductie CARO bestond gisteren 1 jaar en dat werd gevierd met een show met ruim 150 “Caro’s” in het publiek. Een ieder wiens naam een Caro-klank bevat, kon meedoen aan een win actie op de Facebookpagina van de Efteling. Zo waren er bijvoorbeeld winnaars met de naam Carolien, Karel en uiteraard ook Caro.
Op 15 september 2018 beleefde CARO haar Opening Night in het Efteling Theater. CARO is een theatershow vol acrobatiek, bijzondere effecten, zang en dans. In tegenstelling tot eerdere Efteling-theaterproducties is CARO geen musical. Sterker nog, spraak en taal is ondergeschikt in deze show. Het publiek wordt meegesleept in het verhaal door wat men ziet en hoort. Hiermee laat ook de internationale gast zich bij CARO meevoeren in de ‘mallemolen van het leven’.
Meer informatie
Het visuele spektakel CARO is exclusief te zien in het Efteling Theater. Meer informatie over speeldagen en tickets via www.efteling.com/caro.
Een beetje non-nieuws als je het mij vraagt Nou ja, wel leuk dat de show een jaar bestaat.
Ik kom ineens dit tegen op Twitter, dat rangeer gebouw van Joris en de Draak was voorheen toch niet zo ver dicht getimmerd? Bizar trouwens op hoeveel plekken tegelijk er groot onderhoud word gedaan op dit moment, het gaat maar door!
Ik had even een blog bericht gemist kennelijk, daar meldde de Efteling afgelopen week namelijk het volgende:
Onderhoud Joris en de Draak
Van 16 tot en met 27 september gaat houten racerachtbaan Joris en de Draak in onderhoud. Naast het reguliere onderhoud worden er ook wat wijzigingen doorgevoerd.Aanpassing toegang voor gasten met beperking
Op dit moment kunnen gasten met een beperking via de uitgang de attractie bereiken. Tijdens dit onderhoud wordt er bij de gewone ingang van de attractie een extra afslag gemaakt, waar bezoekers met een beperking gebruik van kunnen maken. Zo hoeven zij niet meer tegen de stroom van uitgaande bezoekers in te gaan. Daarnaast is onlangs een kleine overkapping bij de wachtruimte voor gasten met een beperking geplaatst om een betere beschutting te bieden voor wachtende bezoekers.Rangeergebouw beter beschut
In het rangeergebouw van Joris en de Draak worden de treinen geplaatst als de attractie gesloten wordt. Dit gebouw heeft nu alleen een dak, maar krijgt tijdens het onderhoud ook zijmuren. Zo staan de treinen tijdens koude winterdagen en -nachten beter beschut. De bedoeling is dat de treinen op deze dagen sneller inzetbaar zijn en daarmee de capaciteit verder verbeterd wordt.Andere capaciteitsverbeteringen
Bij de vorige onderhoudsbeurt in maart is er een vijfde trein aan de Joris en de Draak toegevoegd om de capaciteit te verbeteren. Zo zijn er altijd twee sets van 2 treinen beschikbaar, ook als er een trein in onderhoud moet. In 2018 is er ook een Single Rider ingang toegevoegd om de lege plekken zoveel mogelijk op te vullen.
Zie ook hier.