Trollenbol En dan die namen inderdaad... Leuk idee voor op de achterkant van een intern uitgebracht boekwerkje maar niet om de hoofdingang mee te ontsieren
Die namen zijn uiteraard het probleem niet. Sterker nog, dat vind ik het enige goede aan dit hele concept. Een beetje waardering naar het personeel mag van tijd tot tijd, en dit is best een leuke en creatieve manier om dat waar te maken. Maar specifiek de uitvoering van die "glas in lood" stickers is gewoon bar slecht. Iedereen die ooit echt glas in lood heeft gezien, ziet direct dat dit niet klopt. En dat is zonde. Als er iets meer aandacht aan was besteed, had het alsnog een best geloofwaardig "glas in lood" effect kunnen zijn, ondanks dat het eigenlijk maar stickers zijn.
Jene Wat mij betreft zou een plafond met houten latten (zoals ook bij de Marskramer) beter passen.
Hoewel dat een mooie oplossing zou zijn, denk ik dat er realistisch gezien weinig mogelijk en (vooral) nodig is. De meeste bezoekers valt dit plafond niet eens op. En hen die het wel opvalt, die zien ook dat er vrij dicht tegen de platen aan een aantal brandblussers zitten. Dit plafond aanpassen, betekent dus al snel de blusinstallatie aanpassen. Dat is een erg kostbaar project waar geen baten uit gehaald worden, naast het tevreden stellen van een paar kritische fans. Hier is functie simpelweg belangrijker dan esthetiek.