Niek op mobiel laat het logo meteen z'n tekortkoming zien: die afzichtelijke McDonalds vorm valt al half weg tegen de soort-van-witte achtergrond. Knullig.
Exact. Het nieuwe logo is gewoon op de website gekwakt, zonder daar nauwkeurig naar te kijken. Heel de aanpak hier is verkeerd.
Doe het goed, of doe het niet.
Quefox_ Nou en ik denk ook niet dat we daar veel van zullen gaan zien. Parques Reunidos houdt van eenheidsworst en heeft bijna al hun parken dezelfde website gegeven. Enige plek waar Bobbejaanland nu nog een beetje fatsoenlijk hun nieuwe huisstijl kan tonen, is in het park zelf en op social media.
Heeft weinig te maken met eenheidsworst, maar veelal op optimalisaties. Ervoor had elk park wel zijn eigen website op een ander systeem, had een eigen ticketing-systeem en dergelijke.
Een van de optimalisaties die op dat vlak gebeurd is, is dat inderdaad elk park nu hetzelfde basis-systeem heeft met een eigen CSS-sheet erbovenop. Maar ook de ticketing is nu geregeld vanop 1 systeem voor alle parken, de mailings worden van een centraal systeem geregeld en nog meer. Da's gewoon een slimme manier om te zorgen dat elk park op hetzelfde niveau zit en dat er geen tientallen van dezelfde systemen onderhouden moeten worden.
Ik zou dit, als bovenliggende groep, sowieso ook doorgevoerd hebben. It makes sense - Plopsa doet bijvoorbeeld exact hetzelfde (net als Merlin).
Maar ik vind de huidige kleurencombinaties op de website helemaal niet lekker werken, en het logo heeft veel te weinig contrast met de huidige kleuren waardoor het op de site ook gewoon wegvalt. Ze hadden daar beter enkel de letters gebruik en niet de rest van het logo, want het is nu echt wel priegelig klein (al is dat op andere PR sites ook het geval).
Brecht_VDS Kevjoe Als mede-Belg stem ik in met het distantiëren van Bob-land, alhoewel we voor Fury hopelijk een uitzondering kunnen maken 😉
Ik stel voor dat we Fury en Revolution dan in België houden, als het in Baarle kan, dan in Bobbejaanland ook!