luc136 Ik vind dit eigenlijk vooral klinken als recht lullen wat krom is. Ineens maar een ander transportmiddel verzinnen waarmee je toch drie totaal verschillende locaties aan elkaar rijgt.
Misschien ben je geen grote Harry Potter kenner maar het Floo Network is een bestaand iets in de Wizarding World, komt voor in de boeken en films en vrijwel elk huis van een Wizard of Witch die een open haard had, was hier aan verbonden.
Ik snap de weerstand of het kritiek tegen het gebruiken van de Floo Network dan ook niet. Ik vind het een uitkomst dat je op deze manier meer creatieve vrijheid krijgt. Je kunt het makkelijk noemen, ik noem het slim.
Het is toch ook niet anders dan heel de opzet van Epic World? Daar loop je toch ook door portalen om in werelden te komen? Het Floo Network zou daar zelfs een inspiratie voor kunnen zijn geweest. Wie weet.
Het tijdsverschil vind ik wel enigszins moeilijk aangezien daar nooit op deze manier mee gewerkt is in de materie die we nu hebben. Er wordt gezegd dat het Parijs uit 1920 is, de vraag is of Newt er dadelijk ook rondloopt of juist Harry Potter karakters met de Fantastic Beasts. Beide is gek, maar dat doet Disney ook nu bij de Star Wars landen.
Afijn. We gaan het zien.