Thies en toch werkt het bij Villa Volta heel goed.
En opzich is het verhaal toch duidelijk? Het was een Taverne en is nu in gebuik als kruidenierszaak. Hoe en waarom dat komen we vast nog te weten als de attractie af is. Al ben ik het opzich wel er mee eens dat niet alles een expliciet verhaal hoeft te hebben. En als je een verhaal wilt vertellen moet het eigenlijk in 3 zinnen duidelijk zijn, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken, want daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Het niet vertellen van een duidelijk verhaal is inderdaad Droomvlucht en de Fata zo goed maakt. Je bedenkt het verhaal zelf. De enige echt heel goede verhalen kan bedenken is natuurlijk Disney. Ook bijvoorbeeld een Europapark is daar niet altijd even sterk in. Voletarium is een geweldige attractie, maar het verhaal is natuurlijk heel raar (want ineens is German Wings er met de haren bijgesleept omdat deze een sponsor is). Wat ik wil zeggen: een "wazig" verhaal hoeft niet te betekenen dat aan attractie er per se slechter op wordt. Voletarium is daar een perfect voorbeeld van.😃
Maar weer on-topic:
Al met al vind het er mooi uitzien en het vaandel doet natuurlijk niks af aan aan het geheel. Het gebouw is van een hoog niveau en met dit gebouw laat de Efteling zien echt tot de wereldtop te behoren wat betreft deco en vormgeving.
Edit: na de reactie van @Convival heb ik mijn bericht nog heel erg uitgebreid.