Progress Daarnaast (misschien is het vloeken in de kerk op dit forum) doet MM het voor de doelgroep heel goed en vindt ik persoonlijk het plein met krumel en frau boltes kuche echt wel geslaagd. Wat mij daar voornamelijk niet aan staat zijn de felle kleuren van de baan en dat we hoge bomen missen.
Persoonlijk denk ik ook dat als ze vanwege stikstof dossier niet naar strookrijk mogen uitbreiden dat fabula de attractie is die gaat sneuvelen, als ze aan hun eigen 11% willen houden. Fons heeft in een interview gezegd dat iedere 6 jaar een attractie groot onderhoud krijgt en fabula komt uit 2019. Dat zou betekenen dat in 2025 groot onderhoud zou moeten gebeuren. Dit is toevallig wanneer het grand hotel en DM af zijn.
Vergeet overigens niet dat de verbouwing van fabula “maar” 3,5 mil heeft gekost, terwijl dat ieder onderhoud wat ze nu uitvoeren vele malen duurder is (droomvlucht en piranha)
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik denk dat ze nog niet helemaal klaar zijn in deze hoek van het park.