Zo te zien zijn ze nog druk bezig bij het hek. Gezien de bovenzijde flink wordt toegetakeld zou het mij niets verbazen als hier nog het een en ander aan afwerking gaat gebeuren door extra hout of kleur. Ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Iets realistischer een kapotte poort maken had wel gemogen, maar ik kan deze stijl ook zeker wel waarderen.
En ook fijn om te zien dat ze hier geen gek gekleurde stukken hout gebruikt hebben, maar alles gewoon bruin. Net als bij de poort valt er iets te zeggen voor de iets wat afgeronde stijl van het hout, maar dit is beter dan de kleuren welke ik op eerdere plekken zag terugkomen. Dat is trouwens ook het hele punt, hout een beetje realistisch plaatsen is zo lastig niet, ik zou het top vinden als ze dat dan ook gewoon doen.
Ik ben benieuwd naar het glas in lood, als ik de tekeningen moet geloven komt dat nog wel. Helemaal mooi als er straks licht doorheen komt in de avonden. Stiekem zou het ook mooi zijn als er wat licht door de dichtgetimmerde ramen zou komen, maar dat is vast een stapje tever.