Vraagje, ik heb voor mij en mijn dochter zo'n black friday abonnement aangeschaft welke ik nog moet ophalen, nu lijkt me deze meet-up het ideale moment om dat te doen. Maar kan dat dan ook i.c.m. het programma?

Gezellig!!! En leuk om te zien dat het aantal al zo mooi snel groeit! Na die heerlijke meetup in Phantasialand kan ook dit niet anders dan een top-dagje worden! 😎

Cerveza Mits dit mogelijk is, wil ik me ook graag aanmelden met optie 3.

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Cerveza en Rofl We verwachten dat dit geen probleem zal zijn aangezien jullie deze bij de gasten service bij de ingang moeten ophalen. We hebben het voor de zekerheid even bij Slagharen nagevraagd of dat met de openingstijden van de gasten service ook past. Zodra we hier antwoord op hebben horen jullie dat meteen! 🙂

Wat een leuke meeting zeg! Helaas zijn we op deze datum met vakantie, een volgende keer probeer ik weer aan te sluiten 🙂

Goed idee om de eerste vrije zaterdag in twee jaar (ik stop bij Kink) meteen te gebruiken om iets leuks te gaan doen! 😉 Ik wil mee, optie 3! Net als Cerveza moet ik dan wel m’n nieuwe abonnement ophalen (want het huidige is dan niet meer geldig).

Vosje als je een bestaand abonnement hebt (voor dit jaar) dan is die op de dag van de meeting nog geldig. Het 2022 seizoen stopt 8 januari bij Slagharen.

• Vosje heeft hierop gereageerd.
        • Vosje vindt dit leuk.

John Oh echt? Haha, ik dacht tot 6 januari! Nou, helemaal goed geregeld dan! 😄

Leuk, ik ga het overwegen. Ik weet echter pas eind december of ik die datum in Nederland ben, dus wellicht dat ik mij nog net voor de deadline in ga schrijven. 🙂

Ik schrijf me in onder voorbehoud, want ik geraak er niet op tijd met het OV, maar als ik vervoer vind, kom ik mee. Ik kies dan voor optie 3, want ik heb een abonnement gekocht bij de Black Friday deal.

Ik maak het bedrag over zodra ik weet dat ik met iemand mee kan.

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Cerveza & Rofl We hebben het antwoord binnen met betrekking tot jullie vraag over het ophalen van de abonnementen. Normaliter opent de gasten service pas om 10 uur, maar aangezien er wel eerder medewerkers aanwezig zijn zullen ze de deur voor ons eerder open doen. Het verzoek is wel of jullie dan even jullie ordernummer van de abonnementen naar ons willen mailen op team@pretpark.club. Wij geven deze dan namelijk vooraf door aan Slagharen zodat deze geprint klaarliggen voor jullie op 7 januari. Het print proces kost namelijk nogal wat tijd en op die manier past dat mooi in de verzameltijd van 9:30 tot 10:00. Zorg er wel voor dat je er ook op tijd bent zodat we om 10 uur met z'n allen het park in kunnen. Laat s.v.p. ook even weten of jullie je dan nu definitief inschrijven 🙂

Frederik Leuk dat je van plan bent om mee te gaan! Helaas kunnen we je niet onder voorbehoud al op de lijst zetten aangezien we dan zelf het overzicht kwijt raken. Meld het dus vooral even als je zeker mee gaat! 🙂

Bedank voor je snelle reactie, ik kom hier z.s.m. op terug of we meegaan!