Ik schrijf me in onder voorbehoud, want ik geraak er niet op tijd met het OV, maar als ik vervoer vind, kom ik mee. Ik kies dan voor optie 3, want ik heb een abonnement gekocht bij de Black Friday deal.

Ik maak het bedrag over zodra ik weet dat ik met iemand mee kan.

• Marvin heeft hierop gereageerd.

Cerveza & Rofl We hebben het antwoord binnen met betrekking tot jullie vraag over het ophalen van de abonnementen. Normaliter opent de gasten service pas om 10 uur, maar aangezien er wel eerder medewerkers aanwezig zijn zullen ze de deur voor ons eerder open doen. Het verzoek is wel of jullie dan even jullie ordernummer van de abonnementen naar ons willen mailen op team@pretpark.club. Wij geven deze dan namelijk vooraf door aan Slagharen zodat deze geprint klaarliggen voor jullie op 7 januari. Het print proces kost namelijk nogal wat tijd en op die manier past dat mooi in de verzameltijd van 9:30 tot 10:00. Zorg er wel voor dat je er ook op tijd bent zodat we om 10 uur met z'n allen het park in kunnen. Laat s.v.p. ook even weten of jullie je dan nu definitief inschrijven 🙂

Frederik Leuk dat je van plan bent om mee te gaan! Helaas kunnen we je niet onder voorbehoud al op de lijst zetten aangezien we dan zelf het overzicht kwijt raken. Meld het dus vooral even als je zeker mee gaat! 🙂

Bedank voor je snelle reactie, ik kom hier z.s.m. op terug of we meegaan!

Marvin Ik zal jullie ook even mailen, ik moet mijn abonnement inderdaad ook nog ophalen.

Ok , ik heb nu zekerheid dat ik erbij ga zijn. Heb net ook mijn ordernummer voor mijn abonnement doorgestuurd.

Ik zit al een tijdje te lurken naar deze meeting. Ik wil alleen dan wel 's middag lekker een duik nemen in Aqua Mexicana (€8,95). Zijn er meer mensen die dat van plan zijn? 😃

Zo veel bekende namen van weleer, dan kunnen we niet achterblijven natuurlijk.
      Sharon en ik gaan mee! Optie 1.

Loopinstar, Appie, Vosje en ik zitten ook in een huisje op het park. Dat gaat gezellig worden!

Ik wil ook mee (optie 3). Heb alleen wel een MoviePark abonnement dus moet ook die ochtend nog langs gastenservice voor een gratis Slagharen kaartje. Heb ook net betaald.

Hoi, achter mijn naam staat nog geen betaald, maar dat heb ik al op 16 december gedaan. Is dit gewoon nog niet verwerkt of moet ik een betalingsbewijs naar iemand sturen?

• John heeft hierop gereageerd.

erider hoi! Ik heb hm verwerkt. Is inderdaad binnen gekomen. Excuus voor de vertraging 🙂

Ik had nog een klein vraagje,

Voor een opleiding heb ik een opdracht gekregen, ik moet dus een videoregistratie maken van wat ik in me dagelijks leven doet als hobby.
        Nu was mijn idee om deze meeting te filmen met hier en daar een interview van 1 of meerdere van jullie..

Maar nu begrijp ik, dat daar niet iedereen op zit te wachten.. nu was mijn vraag, vinden mensen die mee gaan het erg als ze op video staan en zouden er mensen hier zijn die een interview willen geven met vragen over je pretpark hobby ? Natuurlijk zal ik de video ook hier uploaden, maar wil zeker weten dat er niemand op tegen is 😅