Wat keek ik uit naar deze meeting! Een hele grote leuke groep en eindelijk F.L.Y. weer doen. En toen... kreeg ik zweepslag in mijn kuit op de meeste domme manier ooit (iets met een bus willen halen). Lopen gaat moeizaam en ik moet ook niet te veel mijn kuit belasten, maar wel blijven oefenen met lopen. Ik heb nog even getwijfeld om niet mee te gaan, maar ik wist zeker dat ik daar achteraf spijt van zou krijgen. Daarom hebben we een rolstoel geleend en heeft @Marvin mij bijna de hele dag door het park geduwd (super bedankt! Phantasialand is nu niet het beste park voor een rolstoel). Fijn dat het op deze manier kon! En dankzij de Quick Passes kon ik ook nog wat attracties doen (omdat ik dan niet de hele rij door hoefde te lopen, en vooral er niet in stil hoefde te staan).
Bedankt iedereen voor de gezellige dag! En degenen die mij geduwd hebben en/of geholpen hebben in de wachtrijen, super bedankt! Af en toe was het wat moeizaam, omdat we toch niet snel met iedereen mee konden en wat dingen moesten missen (zoals de Adventure Trail), maar ondanks dat toch een heleboel mensen gesproken en nog wat attracties gedaan.
Een paar foto's:
We sliepen in Matamba (de nacht na de meeting), dus daar de auto geparkeerd en ingecheckt.
Gelukkig dus ook een hotel quick pass, daardoor Maus au Chocolat kunnen doen.
Zei er iemand quick passes?!
Voordeel van een rolstoel is wel vooraan bij de show zitten met heel veel beenruimte. We hadden bij de ingang gezegd dat ik wel kon lopen, dus toen zeiden ze ons dat we de rolstoel aan de zijkant konden zetten. Toen we het nog een keer zeiden toen we de zaal binnen kwamen werd er echter gezegd, nee hoor we hebben plaats, ga daar maar zitten.
En toen konden we er niet door (mensen mochten er wel uit, maar niet in). Vanwege de show die daar zo kwam. Ja, die wilden we juist zien. Hier omlopen betekende echter dat we letterlijk het hele park moesten doorlopen. Gelukkig belde de mevrouw die er stond haar collega om te vragen of we er door mochten. Het duurde even voor ze antwoord had, maar toen mochten we er gelukkig door.