Wat een topdag! Het was bijna een reünie met zoveel oudgedienden. Ik heb genoten van het park maar nog meer van de mensen om me heen. Het was heerlijk om af en toe even in een klein groepje wat te doen om later weer anderen tegen te komen. Ook het weer was fantastisch, zeker voor de tijd van het jaar.
De verrassing van Phantasialand was echt top, daardoor ook nog een keer kunnen genieten van Taron en Fly in het donker. Fly was voor mij voor het eerst en ook mijn eerste flying. Eerlijk is eerlijk, ik had er meer van verwacht. Ik lig er niet helemaal comfortabel in en daardoor ontgaat er ook wat ritplezier. Het idee is fantastisch maar het is niet mijn type achtbaan heb ik het idee. Taron blijft daarintegen top en ook van black mamba blijf ik genieten.
Die achtbanen zijn leuk, het gezelschap maakte het tot een top dag. Ik had vele van jullie al jaren niet gezien, soms wel meer dan 12 jaar zelfs. Heel leuk om te horen hoe het met iedereen gaat en om herinneringen op te halen.
Ik ga zeker zorgen dat ik volgend jaar ook weer ergens aan sluit!
En dan nu de foto's!
Prachtig gebied dat Rookburgh!
Daarna door naar black mamba! Leuke toevoeging ook dat je door het gebied kunt klimmen. Al vond ik het zelf wel wat lang. Ik was blij op sommige plekken wat te kunnen afsnijden. Maar goed, ik ben ook niet helemaal de doelgroep denk ik.
Blije mensen in een achtbaan!
Blije mensen vlak voor ze de achtbaan in gaan!
En nog meer blije mensen!
Deze twee had ik dus al zo'n 12/13? jaar niet gezien. Heel bijzonder dat dat nu wel weer een keer zo was! Allemaal een dagje vrij van papa/mama zijn. 😆
En we sluiten af met heel veel lampjes!
Volgens mij is het duidelijk dat ik ontzettend heb genoten! Bedankt allemaal dat jullie er ook waren!