Lieve clubleden. Bedankt voor jullie massale opkomst naar de meet-up in Phantasialand vandaag. We hebben in onze appgroep al vele mooie foto’s gedeeld, tijd om de overige clubleden en lezers ook mee te laten genieten!

Daarnaast ook dank aan Phantasialand om op de dag zelf nog een hele fijne verrassing te bieden! 😎

Drop hieronder daarom je beste foto’s!

Klik hier voor de grote weergave

John heeft de titel veranderd naar Phantasialand meet-up 26/11/22. Drop je foto’s! .

Wat een fantastische dag was het gisteren met deze mooie groep mensen! Heb enorm genoten van het gezelschap, de gezelligheid en de sfeer. De bonus die Phantasialand had was de kers op de taart!

Bij het uploaden is het eea door elkaar gaan lopen, maar de foto’s spreken voor zich!

Verzamelen!

Even wachten!

Gave toevoeging!!

Fantastisch broodje. Wel geduld voor hebben!

Lol met water!

Hallo!

Matige show

Making off de groepsfoto

Cadeautjes van Phantasialand

Ontspanning na met een biertje!

Nog meer goodies om uit te delen. Tweemaal een quick-pass. Met z’n allen in Taron!

Heerlijk eten in de Taverne

Wintertraum!

Topdag, nogmaals dank aan iedereen!!

Wat een topdag! Het was bijna een reünie met zoveel oudgedienden. Ik heb genoten van het park maar nog meer van de mensen om me heen. Het was heerlijk om af en toe even in een klein groepje wat te doen om later weer anderen tegen te komen. Ook het weer was fantastisch, zeker voor de tijd van het jaar.

De verrassing van Phantasialand was echt top, daardoor ook nog een keer kunnen genieten van Taron en Fly in het donker. Fly was voor mij voor het eerst en ook mijn eerste flying. Eerlijk is eerlijk, ik had er meer van verwacht. Ik lig er niet helemaal comfortabel in en daardoor ontgaat er ook wat ritplezier. Het idee is fantastisch maar het is niet mijn type achtbaan heb ik het idee. Taron blijft daarintegen top en ook van black mamba blijf ik genieten.

Die achtbanen zijn leuk, het gezelschap maakte het tot een top dag. Ik had vele van jullie al jaren niet gezien, soms wel meer dan 12 jaar zelfs. Heel leuk om te horen hoe het met iedereen gaat en om herinneringen op te halen.

Ik ga zeker zorgen dat ik volgend jaar ook weer ergens aan sluit!

En dan nu de foto's!

Prachtig gebied dat Rookburgh!

Daarna door naar black mamba! Leuke toevoeging ook dat je door het gebied kunt klimmen. Al vond ik het zelf wel wat lang. Ik was blij op sommige plekken wat te kunnen afsnijden. Maar goed, ik ben ook niet helemaal de doelgroep denk ik.

Blije mensen in een achtbaan!

Blije mensen vlak voor ze de achtbaan in gaan!

En nog meer blije mensen!

Deze twee had ik dus al zo'n 12/13? jaar niet gezien. Heel bijzonder dat dat nu wel weer een keer zo was! Allemaal een dagje vrij van papa/mama zijn. 😆

En we sluiten af met heel veel lampjes!

Volgens mij is het duidelijk dat ik ontzettend heb genoten! Bedankt allemaal dat jullie er ook waren!

Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, maar blij om te zien dat jullie er zo van genoten hebben!
Hopelijk kan ik een volgende keer wel mee gaan.

Alle ingrediënten waren gisteren precies in de juiste mix aanwezig om deze Meet-up te bestempelen tot één van de leukste pretparkuitjes van de afgelopen periode!

Het lekkere weer, een top park dat afgelopen jaren enorme stappen heeft gezet met thema gebieden/rides van wereldklasse, de onverwachte extra's, de passie en inzet van de pretpark.club staf, máár vooral het wederzien van vele oudgedienden en de gezelligheid van de groep vrienden maakte het een dag om nog even een tijdje van na te genieten.

Ik heb nauwelijks mijn telefoon gebruikt (om foto's te maken), maar ik zie al wat leuke plaatjes voorbij komen 🙂

Ik sluit mij graag aan bij de reacties hierboven: wat een geslaagde dag! De organisatie was goed en ook nog met leuke extra's van het park geregeld! Hierbij wat sfeerimpressies vanuit mijn kant:

Deze foto heeft niemand!

Wat een prachtige sfeer is er in dit park zeg en de achtbanen zijn helemaal top! Voor mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Ook voor mij was het alweer te lang geleden dat ik bij een meet-up was. Maar het voelde meteen weer ouderwets. Het was een erg gezellige groep. In een mooi sfeervol park vol met toffe attracties!!
Bedankt iedereen. Dit moeten we toch weer vaker gaan doen!! 🙂

Paar plaatjes van mijn kant.

Wat keek ik uit naar deze meeting! Een hele grote leuke groep en eindelijk F.L.Y. weer doen. En toen... kreeg ik zweepslag in mijn kuit op de meeste domme manier ooit (iets met een bus willen halen). Lopen gaat moeizaam en ik moet ook niet te veel mijn kuit belasten, maar wel blijven oefenen met lopen. Ik heb nog even getwijfeld om niet mee te gaan, maar ik wist zeker dat ik daar achteraf spijt van zou krijgen. Daarom hebben we een rolstoel geleend en heeft @Marvin mij bijna de hele dag door het park geduwd (super bedankt! Phantasialand is nu niet het beste park voor een rolstoel). Fijn dat het op deze manier kon! En dankzij de Quick Passes kon ik ook nog wat attracties doen (omdat ik dan niet de hele rij door hoefde te lopen, en vooral er niet in stil hoefde te staan).

Bedankt iedereen voor de gezellige dag! En degenen die mij geduwd hebben en/of geholpen hebben in de wachtrijen, super bedankt! Af en toe was het wat moeizaam, omdat we toch niet snel met iedereen mee konden en wat dingen moesten missen (zoals de Adventure Trail), maar ondanks dat toch een heleboel mensen gesproken en nog wat attracties gedaan.

Een paar foto's:

We sliepen in Matamba (de nacht na de meeting), dus daar de auto geparkeerd en ingecheckt.

Gelukkig dus ook een hotel quick pass, daardoor Maus au Chocolat kunnen doen.

Zei er iemand quick passes?!

Voordeel van een rolstoel is wel vooraan bij de show zitten met heel veel beenruimte. We hadden bij de ingang gezegd dat ik wel kon lopen, dus toen zeiden ze ons dat we de rolstoel aan de zijkant konden zetten. Toen we het nog een keer zeiden toen we de zaal binnen kwamen werd er echter gezegd, nee hoor we hebben plaats, ga daar maar zitten.

En toen konden we er niet door (mensen mochten er wel uit, maar niet in). Vanwege de show die daar zo kwam. Ja, die wilden we juist zien. Hier omlopen betekende echter dat we letterlijk het hele park moesten doorlopen. Gelukkig belde de mevrouw die er stond haar collega om te vragen of we er door mochten. Het duurde even voor ze antwoord had, maar toen mochten we er gelukkig door.

Wat een mooie plaatjes van een leuke meeting! En wat is Phantasialand prachtig met Wintertraum! 🥰 Ik heb ook wat foto's gemaakt die ik ook graag deel met jullie!

Zwieren zwaaien, rondjes draaien!

Die gebakjes.. te mooi om op te eten!

Prachtige eclairs!

Prachtige kerstversiering, ik hou ervan!

❤️

✨

Ik kan hier zo van genieten! ❄⛄🎄

Blijft een magisch plein!

The End!

Wij zijn ook weer thuis. Was een top meeting! Dank voor het regelen en dank Phantasialand voor het leuke cadeautje! Tot de volgende meeting!

Remko

Wat een prachtige foto vind ik dit, en heb hem dan ook even meteen gestolen als je het niet erg vind voor als wallpaper 😅

Zo! Eindelijk tijd om mijn (geringe aantal) foto’s van gisteren terug te kijken en te plaatsen!

Wat heb ik genoten van jullie en van het park. Phantasialand is overigens geen park waar ik jaarlijks naartoe hoef, maar Taron zou een reden zijn om snel nog eens terug te gaan. Wat een beest is dat. Zeker in het donker! 😎

Wat een doodeng ding 😃

Woei! 😃

We startte de dag in F.L.Y. maar ondanks het ticket om zonder wachttijd nog eens te gaan heb ik de tweede rit in F.L.Y. overgeslagen. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld in een achtbaan... @Irene beschreef het hierboven al en ik ervaarde dit ook. Sterker nog; ik had twee minuten lang een stem in m'n hoofd die -terwijl ik in de beugel hing- vertelde; "Als die beugel ermee stopt dan is 't afgelopen en val ik hier te pletter". Nog nooit heb ik dat gehad in een attractie. Maar ik vond 't helemaal niks.
      Als ze er een extra riempje aan toevoegen wil ik het nog een kans geven. Tot die tijd sla ik hem met liefde over 😃

Dankjulliewel!

John Als ze er een extra riempje aan toevoegen wil ik het nog een kans geven. Tot die tijd sla ik hem met liefde over 😃

Alsof dat extra riempje gaat helpen met zulke (G)-krachten. 😃 Heb je dit gevoel ook bij Air en andere flyings?

Ik vind F.L.Y. een leuke achtbaan, de techniek is waanzinning, maar de rit is wel wat eentonig. Dus bij lange na niet de beste achtbaan van de wereld.

Wat een hoop leuke foto's in dit topic, ziet eruit als een heerlijke dag! In januari ga ik ook naar Wintertraum, het ziet er allemaal sfeervol uit.

• John heeft hierop gereageerd.
        • John vindt dit leuk.

John Sterker nog; ik had twee minuten lang een stem in m'n hoofd die -terwijl ik in de beugel hing- vertelde; "Als die beugel ermee stopt dan is 't afgelopen en val ik hier te pletter". Nog nooit heb ik dat gehad in een attractie. Maar ik vond 't helemaal niks.

Dat gevoel ken ik, heel erg en haast beangstigend om te hebben. Nu heb ik dat niet met bijv. FLY, maar juist met de Maurer Skyloop apparaten, doodeng!!

Foto's zien er in iedergeval tof uit en ongetwijfeld heeft iedereen een gezellige dag gehad!

ArcovandenBroek Alsof dat extra riempje gaat helpen met zulke (G)-krachten. 😃 Heb je dit gevoel ook bij Air en andere flyings?

Ik vrees van niet, maar better safe than sorry 😃
          Ik heb dit bij Air (destijds) nooit gehad. Andere flyings heb ik niet gedaan. Maar ik vond het echt heel naar.

Ik heb dat alleen bij Manta op de lifthill, maar dat is meer omdat je dan ook best wel hoog komt terwijl je alleen naar beneden kan kijken. Hier had ik er minder last van omdat je toch wat lager bij de grond blijft. Maar ik snap wel het extra veiligheidsgevoel als er een riempje is.