Coasterfrenzy Niet echt eigenlijk, zelf vind ik London ook een enorm leuke stad en ook Blackpool en het platteland vind ik "very charming". Maar ik kan wel verder kijken dan mijn eigen neus lang is, en buiten london om heeft Engeland nou niet bepaald de beste reputatie voor tourisme.
Laten we dan eens kijken hoe lang die neus nu precies is. Random lijstje van grote attracties buiten de London regio:
Brighton Pier ( South East England, 4.2 miljoen bezoekers, 2 uur van London vandaan)
Chester Zoo (North West England, 1.9 miljoen bezoekers, 4 uur van London vandaan)
The abby Gardens & Abbey Ruins (East of England, 1.3 miljoen bezoekers, 1,5 uur van London vandaan)
Stonehenge (South West England, 1.3 miljoen bezoekers, 2 uur van London vandaan)
Windermere Lake Cruises ( North West England, 1.3 miljoen bezoekers, 5 uur van London vandaan)
Colchester Zoo (East of England, 1 miljoen bezoekers, 1.5 uur van London vandaan)
Dan hebben we het nog niet eens over bekende plekken als Edinburgh, Cambridge, Oxford, of misschien een van de Unesco locaties als The English Lake District, Bath, Canterbury Cathedral, Hadrian's Wall, The Jurassic Coast. Komt er iets bekend voor, of is dit het gebrek aan kennis van toerisme in Groot Brittannië? Dat jij denkt dat de toerisme sector niet meer te bieden heeft dan Blackpool, London en simpele landschappen is jouw beeld. Dat representeert niet wat de toeristische sector, waar ik in werk - in Groot Brittannië, te bieden heeft.
Om het terug te brengen richting Universal en hun ideeën rondom Spanje. Wat ik eerder al zei, ik verwacht niet dat Universal dit park gaat opkopen. Het representeert niets van wat de andere parken hebben te bieden op het gebied van infrastructuur in het park, attracties en filosofie. PortAventura, zal altijd de relatie blijven behouden met Universal, maar ik verwacht niet in de komende tijd dat hier een grote make-over komt om het park tot dezelfde kwaliteit te brengen als de huidige parken die het bedrijf al heeft of heeft gebouwd vanaf nul.