Verveelde me en vond het wel leuk om onderstaande foto te maken, perspectief is niet helemaal juist, het gaat om het idee. Avalon 2.0 is binnen een aantal maanden af schat ik zo...

5 dagen later

Heb denk ik een tiktok van jumping juna gevonden

Aan de vordering te zien moet Juni wel haalbaar zijn. Ik verwacht toch dat ze het pas openen tijdens de Magic Member Night. Tickets zijn vanaf die periode ook duurder en dan begint ook Summer Feelings.

Bij Pixarus is het huisje aan de achterkant al bijna af, alleen een deel van het dak ontbreekt nog.

Wat hou ik toch van dit park. Ik vind het zo tof dat ook hier weer zo veel geld en tijd in een simpele attractie wordt gestoken. Waar andere parken wat natuur aan leggen of het gewoon door het bos laten lopen wordt hier een volledig gethematiseerde route aangelegd.

Ze zijn Pixarus vandaag wederom aan het testen. Leuk detail vind ik toch wel de groene gloed in de pot.
    Kan de video hier niet uploaden dus dan maar via een YouTube link:

Quepert Heel tof hoe de arm maar rakelings langs het torentje vliegt. Ik ben erg enthousiast over deze attractie, ik heb nog geen enkele SkyFly gedaan dus kan niet wachten deze uit te proberen.

Quepert Ja dat is mij in het filmpje ook opgevallen die gloed in de pot (tegengewicht)
      Hopelijk komt daar nog een soort van dikke laserstraal uit, zou het nog spectaculairder maken.

Fijn dat er gelijk wat grotere/volwassen bomen zijn neergezet. Brengt het gebied toch gelijk wat meer tot leven en zorgt ervoor dat het gebied er echt bij hoort!

Komen toch wel heel wat prachtige plekken voor foto's bij zo met die upgrade

Ik ben echt fan van de top van de parachute toren. Maar het hele themadeel begint er echt goed uit te zien zeg.

Ik kwam deze video tegen waarin ook mooi in beeld wordt gebracht hoe het proces met spuitbeton in z’n werk gaat.