Ze zijn Pixarus vandaag wederom aan het testen. Leuk detail vind ik toch wel de groene gloed in de pot.
Kan de video hier niet uploaden dus dan maar via een YouTube link:

Quepert Heel tof hoe de arm maar rakelings langs het torentje vliegt. Ik ben erg enthousiast over deze attractie, ik heb nog geen enkele SkyFly gedaan dus kan niet wachten deze uit te proberen.

Quepert Ja dat is mij in het filmpje ook opgevallen die gloed in de pot (tegengewicht)
    Hopelijk komt daar nog een soort van dikke laserstraal uit, zou het nog spectaculairder maken.

Fijn dat er gelijk wat grotere/volwassen bomen zijn neergezet. Brengt het gebied toch gelijk wat meer tot leven en zorgt ervoor dat het gebied er echt bij hoort!

Komen toch wel heel wat prachtige plekken voor foto's bij zo met die upgrade

Ik ben echt fan van de top van de parachute toren. Maar het hele themadeel begint er echt goed uit te zien zeg.

Ik kwam deze video tegen waarin ook mooi in beeld wordt gebracht hoe het proces met spuitbeton in z’n werk gaat.

RingelbergNick Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze beelden.

Ik had niet zo zeer schrik voor de stijl en kleuren die nu gekozen werden, maar eerder voor het huidige thema gebied dat verloren zou gaan door deze toevoegingen. Als ik dan deze beelden zie merk ik een aangename dynamiek op en zeker niet te druk zoals ik vreesde.

De parachute toren heeft het effect dat het jou verder in het gebied trekt lijkt het.

Het voelt wel echt als een geheel nu inderdaad. Ik ben fan!

De tower zo onder de dubbele boog, oogt een beetje zoals een zwaard in een steen.

Ik was al verrast maar met elke update verrast het me weer! Ik wist dat dit in Avalon zou gaan passen want bij Toverland weet je het altijd heel erg zeker! Liebe das Avalon 2.0

Ziet er echt heel tof uit zo! Ben benieuwd hoe het is als het helemaal af is. Hoop dat de nieuwe attracties open zijn als we 8/9 juli op de camping staan 🤞🏻

• Joell heeft hierop gereageerd.

Ivetje Zou wel mooi zijn gezien de dag ervoor de magic member night is.