RingelbergNick Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze beelden.

Ik had niet zo zeer schrik voor de stijl en kleuren die nu gekozen werden, maar eerder voor het huidige thema gebied dat verloren zou gaan door deze toevoegingen. Als ik dan deze beelden zie merk ik een aangename dynamiek op en zeker niet te druk zoals ik vreesde.

De parachute toren heeft het effect dat het jou verder in het gebied trekt lijkt het.

Het voelt wel echt als een geheel nu inderdaad. Ik ben fan!

De tower zo onder de dubbele boog, oogt een beetje zoals een zwaard in een steen.

Ik was al verrast maar met elke update verrast het me weer! Ik wist dat dit in Avalon zou gaan passen want bij Toverland weet je het altijd heel erg zeker! Liebe das Avalon 2.0

Ziet er echt heel tof uit zo! Ben benieuwd hoe het is als het helemaal af is. Hoop dat de nieuwe attracties open zijn als we 8/9 juli op de camping staan 🤞🏻

• Joell heeft hierop gereageerd.

Ivetje Zou wel mooi zijn gezien de dag ervoor de magic member night is.

Aangezien ze er zo op hameren dat je ook moet ‘luisteren’ ga ik er van uit dat dit een snippet was van de nieuwe muziek. Het klinkt op het einde wel heel vrolijk dus ik neem aan dat het dan voor jumping juna of garden tour is. Anders ga ik de originele muziek van avalon wel missen.

RingelbergNick Is dit filmpje voor ons om indruk te krijgen of is dit een reclamefilmpje waar ik naar aan het kijken ben?
      Vind het schitterende beelden die zo voor een commercial gebruikt kunnen worden. Mooie standpunten en je geeft ons ook de tijd om dingen is ons op te namen (niet zoals andere vaak filmen, snel, gehaast en je ziet eigenlijk nog niks).
      Keep going the good work 📷🎞️

rambo1990
        Ik werk niet voor Toverland en ik denk ik de laatste ben die ze vragen voor een filmpje 😅
        Verder niks dan dat ik het als hobbie leuk vindt om te doen.

Timmmvs Tja, dat is nu eenmaal hoe ze het personage neergezet hebben. Stoor je je ook aan het Duits van Maximus? 😛

Overigens ben ik het er zeker mee eens dat als Merlijn niet zo'n Brits personage was geweest het veel te verengelst zou zijn geweest. Maar in context kan ik het goed pruimen.

Demin Ik begrijp je punt, en ook waarom hij Engels praat, maar Toverland probeert naar mijn mening té internationaal te doen dat het cringy is.

Timmmvs cas794 Demin het zijn letterlijk 2 zinnen Engels - een aan het begin en een aan het eind - maar daar tussen in alleen maar Nederlands. En die zinnen zijn ook nog eens niet van belang voor wat er gezegd wordt. Ik kan dit zelf niet per se storend vinden...

Haha, ik had het filmpje nog niet gezien en ging ervan uit dat de helft in het engels zou zijn maar het zijn inderdaad 2 zinnen. Een beetje hetzelfde als toen het aankondigingsbord geplaatst was en mensen over het engels vielen en vrijwel het enige wat er in het engels opstond de namen van de attractie waren. Als je ergens over wilt vallen, val dan over het feit dat de afsluiting waarschijnlijk gestolen is van een tegeltje wat je bij de Xenos kan kopen. Dat in de kramp schieten zodra er een engels woord valt begrijp ik niet zo goed.

Quefox_ Misschien dat dat het juist is, het voegt in dit filmpje niets toe aan het verhaal, waarom moet het dan Engels?

En ik snap dat andere mensen het minder storend vinden, en dat is uiteraard ook prima.

Timmmvs omdat Merlijn engels is en Engelse uitspraken doet. Zonder engels is het geen merlijn maar een hollandse man.