Ik ben blij met deze attracties en heb zoveel gehoord wat er nog zal komen in het nieuwe gebied dat dit echt kwa details zo goed is!
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
- Bijgewerkt
Pretparkgenot Het gebouw van de droptower is wel leuk, dat mocht wel blijven van mij persoonlijk en dan iets anders erin, leuk gebouwtje voor een indoor infill.
The_Bullgod True maar er zijn toch genoeg die niet in een starflyer durven, afhankelijk van de hoogte grenst het aan tegen een thrillride, wat er nu komt voelt toch familievriendelijker aan.
Progress Maar wat is nou echt een attractie voor de hele familie die niet een mega budget nodig heeft van een darkride?
The_Bullgod Ik ben wel blij met de nu gekozen attracties, die starflyer is erg out of place in Avalon naar mijn smaak maar ooit in een ander gebied misschien wel leuk.
En voor die B&M, zolang er maar een pretzelloop in zit ben ik tevreden
JaylonToverlandgek welk nieuw gebied? En welke nieuwigheden zijn dit dan?
Jordy het nieuwe gebied van Avalon!
asuran True maar er zijn toch genoeg die niet in een starflyer durven, afhankelijk van de hoogte grenst het aan tegen een thrillride, wat er nu komt voelt toch familievriendelijker aan.
Die hoogte van een starflyer kan ik wel begrijpen.
Maar zo'n parachute tower is anders ook niets familievriendelijker, omdat eerder een soort droptower is. Deze toren gaat ook voor veel mensen te hard omhoog en omlaag.
- Bijgewerkt
Achtbaanpakker een darkride. Of een goede familieachtbaan zoals een Vekoma SFC zoals Orkanen / Family Boomerang / een Gerstlauer / Vekoma familiebaan zoals Pegase Express, Dragon Fly of die nieuwe baan in Furuvik. Het park heeft al Toos Express maar een tweede familiebaan past echt prima in het aanbod. Kijk maar naar Farup Sommerland die het alledrie heeft.
Overigens vind ik Dragonwatch een potentieel goede familieattractie, geloof dat die parachute towers in Disney ook erg populair zijn. Ik hoop als liefhebber van droptorens wel dat er ooit nog een echte droptoren naar Toverland komt. De connectie met Intamin is er nu, wishful thinking misschien…
- Bijgewerkt
The_Bullgod Niet zozeer mee eens als je kijkt dat de hoogte van dragonwatch voor bezoekers 20m is (volgens hun website) dus zelfs het drop element zelf maar heel minimaal zijn.
- Bijgewerkt
Een afbeelding die we nog gekregen hebben na de rondleiding waar de mist helemaal weg is.
Hierbij ook nog wat extra bestanden van Toverland!
The_Real_Infernape Orkanen of Pegase Express zijn toch niet minder heftig dan Boosterbike? Ik denk zelfs dat Dwervelwind voor de meeste mensen in dezelfde categorie valt. Afhankelijk van je definities heeft ‘t park daarmee sowieso twee, zo niet drie, familieachtbanen. Plus het hele gezin kan in de log flume en de rapid.
Gave visuals, tof dat Toverland dit zo allemaal deelt. Ik las ergens ook dat Avalon nieuwe muziek kreeg, en dat alleen de muziek van Merlin’s Quest en Fēnix behouden bleef, kan iemand dat bevestigen? Dat zou overigens wel jammer zijn, de muziek door het hele gebied had toch iets mysterieus. Ik snap dat je het achterin wat feestelijker wilt, maar benieuwd wat er met de originele muziek gaat gebeuren.
Jules Zo heel veel family flatrides zijn er niet die echt voor de hele familie zijn, ook als je niet van hoogtes houdt. Ja een soort grotere carousel zoals Polka Marina was, maar verder kom je al snel op een darkride uit.
Ontzettend gave visuals! Ik kan niet wachten tot de opening om hier zelf rond te mogen lopen. Is er toevallig iets gezegd over een openingsdatum?
Ik kan het mis hebben…maar zag ik nu in een drone-shot van de nieuwe TPS video dat ook het 2de gedeelte van de parkeerplaats is gerealiseerd?
- Bijgewerkt
MattaM Dat is al sinds Halloween vorig jaar
BlueSpirit Wat ik heb gehoord niet.
mikeee Ik hoop dat ze de muziek gaan mixen dus mysterieus samen met Vrolijke muziek en dat The Flaming Feather blijft want dat vind ik echt gezellig
- Bijgewerkt
MattaM er is aan de linkerzijde van de Schorfvenweg ook een nieuwe parkeerplaats gemaakt, daar rijd ik altijd langs, ze hebben een stuk sloot dicht gemaakt en dan rijd je op een extra parkeerplaats.
Dit is pas sinds kort en dit viel mij direct op zie wit omcirkelde op onderstaande foto en het blauw omcirkelde hebben ze ook netjes gemaakt, hoewel ik hoop dat ze dit gehele stuk en daar onder gaan asfalteren, want ik heb er al 2x mijn band lek gereden omdat er een soort bot/klauw achtig iets in zat…
Eftelflags
Nu weten we in ieder geval waar die Juna voor is die te zien was in de short over de figuren
- Bijgewerkt
mikeee Ik las ergens ook dat Avalon nieuwe muziek kreeg, en dat alleen de muziek van Merlin’s Quest en Fēnix behouden bleef, kan iemand dat bevestigen?
Ja klopt ze gaan de muziek doorheen Avalon aanpassen en bij Fēnix en Merlin's Quest zal deze de zelfde blijven als vroeger.
Ook zou de making Off vanaf volgende maand online moeten komen.