Robque De droom mag er zeker zijn. Denk wel dat het nog wat langer of niet komt. Gezien de doelgroep van Toverland daar niet op staat te wachten.
The_Real_Infernape Na het luisteren van de OiP podcast van gisteren denk ik, waar de heren gelijk in hebben, dat Toy Story Playland allemaal infill attracties zijn met lage capaciteit. Het probleem is dan juist dat door de weinige attracties maar de massa's bezoekers die het park bezoekt, deze attracties veel te druk worden voor wat ze waard zijn wat dus nu resulteert in die drukte. Dat zal denk ik bij Toverland wel meevallen gezien ze 1/5 van de bezoekers jaarlijks ontvangen.
MattaM Zal mede komen doordat de oude parkeerplaats gebruikt zal worden als vaste camping voor verblijfsgasten.
Jules Nu zou ik Boosterbike zelf geen familiebaan noemen gezien de minimale lengte van 1.40m, denk dat daarom Toverland wel een extra familiebaan naast Toos en Dwevelwind kan gebruiken. Ik zou wel nog even wachten en eerst een darkride neerzetten. Dat heeft het park als familiale attracties meer nodig. Gezien opa en oma niet snel in een achtbaan stappen.