- Bijgewerkt
Ik vind Spicy Pete dus wel een heel grappige naam, shoot me. Ik hoop dat ze stickers en truien uitbrengen met die draak erop
De wereld buiten een pretpark is al serieus genoeg, dus wat luchtigheid in de grenzen van een pretpark is zeer welkom. Het is al met al een vlucht in een niet bestaande werkelijkheid. Mensen die een vlucht willen naar een rauwe alternatieve wereld kunnen beter de boeken van Tolkien en Martin openslaan ipv dat te verwachten in een pretpark. Natuurlijk valt of staat alles met de uitvoering, maar een Toverlandse versie van Ezeltje Strekje is zeer aan te moedigen. Na afgelopen jaar de wunderball te hebben geïntroduceerd denk ik dat Toverland de juiste snaar weet te raken voor dit soort uitbreidingen die geen attractie zijn, maar wel voor vermaak en entertainment zorgen in het park. Daarmee is het straks een levendige omgeving en niet langer een statisch decor voor de attracties. De beste themagebieden in de wereld bevatten allemaal van die kleine (interactieve) aandachtsgebiedjes die je daadwerkelijk het gevoel geven in een andere wereld te lopen waar ook geleefd wordt.