Vriend_van_de_club Iemand hier die meer van 3d printen afweet en een idee heeft hoe ze het die houtstructuur (geen idee hoe ik het anders moet noemen ) hebben gegeven? Het ziet er echt gaaf uit zo
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
cas794
Die houtstructuur is in het (digitale) 3D-model zelf aangebracht. Eigenlijk niet anders dan hoe bijvoorbeeld de Efteling dat soort structuren in klei o.i.d. boetseert, maar dan digitaal gedaan.
Heel mooie eerste stap om 3D-prints te verwerken in het productieproces. Ook heel tof om te lezen dat ze de persoon achter dit project in vaste dienst hebben genomen! Als dit de eerste test is, zie ik de kwaliteit van toekomstige 3D-print projecten alleen maar beter worden in Toverland.
De resolutie van de prints laat wel nog een klein beetje te wensen over, maar daar zal je in praktijk niets van terugzien omdat het: 1. mooi complementeert met de hout-look en 2. de objecten van veraf gezien worden. Voor toekomstige projecten iets om nog wat op te verbeteren, maar zoals gezegd een heel toffe eerste stap!
Vriend_van_de_club Leuk! Ze hebben iets Carnavalesks. Zeker met die muziekinstrumenten.
Via Facebook laat Toverland inderdaad weten dat in de komende weken er telkens een nieuw belevingselement wordt onthuld, maar ook dat daarna een Making-of serie zal volgen in een 'nieuw jasje'. Overigens erg enthousiast over dit object, maakt het gebied ook leuk om door rond te dwalen zonder in attracties te gaan. Hetzelfde kennen we al met de dwervels in de Magische Vallei.
Ik heb het gevoel dat dit 2 andere beleving elementen worden en de andere in de huisjes zitten bij de helix
- Bijgewerkt
Het pad van Flaming Feather naar Merlins Quest toe krijgt 4 nieuwe huisjes, er staan oranje blokjes ingebeeld op de tekening.
Op de birds-eye schets zie je dat ook terug.
Beetje sneeuw op de foto gezet
RingelbergNick Even een oprechte vraag. Toverland heeft liever niet dat je dit soort foto’s maakt. Waarom ga je er mee door? Begrijp me niet verkeerd, ik blijf het fijne updates vinden.
Loekiloeki ja, geniet maar gewoon van de fotos. Ik ben niet verder van het hoe, waarom en wat. Als ik wat illegaals doe, dan hoor ik het wel graag. Dat wil ik nml niet.
Loekiloeki Davy, @RingelbergNick houd zich aan alle regels die gelden voor het vliegen met een drone.
Hier kan Toverland weinig tegen doen (behalve een rechtzaak denk ik).
Dus stop aub met het afkeurende gedrag deze tegen drone-piloot, onder mom van "Toverland heeft het liever niet".
Loekiloeki Toverland heeft liever niet dat je dit soort foto’s maakt.
En ik heb liever niet dat ik steeds verlies met de staatsloterij.
Het mag gewoon dus ik zou zeggen klaar.
@RingelbergNick Je doet niks fout. Laat je nergens vanaf houden waarvan je weet dat het mag. Als jij er plezier uiit haalt en er niemand kwaad mee doet. Toverland heeft volgens mij zelf ook gemeld dat het gewoon mag wat je doet. Of ze het nu wel of niet leuk vinden. Ik vind ook dingen niet leuk die wel gebeuren. Kan ik ook weinig aan veranderen.
MrRC Dus stop aub met het afkeurende gedrag deze tegen drone-piloot, onder mom van "Toverland heeft het liever niet".
Waar lees jij dat ik het afkeur?
Blij met de update!! Langzaam maar zeker funderingen er in voor de rides. Ben benieuwd.
- Bijgewerkt
Mooie foto’s! Gewoon doorgaan met ze maken; er is niets op te zien dat Toverland ons niet al heeft laten weten d.m.v. de concepts en andere vrijgegeven informatie.
Daarnaast zouden ze elke aandacht voor deze uitbreiding juist moeten toejuichen.
Hij kan gewoon doorgaan. Ze zijn gewoon niet zo gewend, dat Toverland zo midden in de schijnwerpers staat.
MrRC Loekiloeki Davy, @RingelbergNick houd zich aan alle regels die gelden voor het vliegen met een drone.
Hier kan Toverland weinig tegen doen (behalve een rechtzaak denk ik).Dus stop aub met het afkeurende gedrag deze tegen drone-piloot, onder mom van "Toverland heeft het liever niet".
Een belerende vinger naar iemand over hoe iemand wel of niet mag posten op het forum is hooguit weggelegd voor leden van het team om te doen. Dus een volgende maal volstaat het gebruik van de rapporteer knop richting het team. Bedankt!
- Bijgewerkt
Mooie foto's! Ondanks dat ik wat kritiek had op de plannen ben ik razend benieuwd naar de voortgang en hoe het gebied er straks uit komt te zien. Het begint al goed vorm te krijgen.
Thanks voor het maken van deze toffe drone foto's, lekker mee doorgaan