Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is dat met name de attractie op het opgehoogde deel goed kan worden gefundeerd.
Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
Het is niet in de polder heh, gewoon zandgrond daar, zal gok ik vast een fundering op staal te zien zijn op dat platform wanneer de werkzaamheden weer door gaan.
broodje123 Als je op de linkervleugel zit zul je dat wel hebben want dan kijk je over het blok heen. Op de rechtervleugel niet maar dan raas je juist langs alle wachtende mensen. Voor beide ervaringen valt wel wat te zeggen denk ik
Eduard Ik kan me niet voorstellen dat dit niet doorgerekend is oid. Waarschijnlijk zit er in het platform zoals het er nu staat al meer dan voldoende versteviging verborgen.
Nog even van boven gekeken
Het platform in de helix voegt wel wat sensatie toe, gisteren hadden we - tijdens een ERT - aardig wat ritjes achter de rug en het gevoel van snelheid ligt toch behoorlijk wat hoger naar mijn gevoel. Ik had ook wel het idee dat de rechtervleugel gevoelsmatig intenser aanvoelde, ook omdat je minder ruimte om je heen hebt.
Al met al een fijne toevoeging voor Fenix en Avalon, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Eduard kermisattracties hebben geen fundering in de grond nodig
maar alle gekheid, volgens mij is dit opgevuld en continue aangetrild en dergelijke. Dus dat is een stabiele ondergrond. Ik heb ook geen idee hoe de fundering van een sky fly eruit ziet, maar dan zullen er ongetwijfeld nog wat palen geboord moeten worden. De gebouwen zullen vermoedelijk op het zand al voldoende gefundeerd staan.
Iemand die weet tot wanneer Fenix dicht is? Kan dit nergens op de website ontdekken.
Klopt, Fenix is weer open. Na Halloween is de attractie weer gesloten.
Zaterdag 22 oktober 2022
Kleine update vanaf de bouwplaats van Avalon.
Er ligt een grote bult met zand op de plek waar Dragon Watch komt, en linksachter zie je al betonnen wanden liggen. Verder is er niets bijzonders te zien, maar ik wil de fotoโs toch graag delen.
Gisteren nog even gekeken. Na een herfstvakantie had ik ook niet het idee dat er veel gebeurd zou zijn.
Prachtige fotoโs, de vormen beginnen nu wel zichtbaar te worden, hopelijk is het zo voorjaar, dat we kunnen gaan genieten van de opbouw van attractiesโฆ
- Bijgewerkt
Bedankt voor de fotoโs! Kan niet wachten tot ze weer flink aan het werk gaan
- Bijgewerkt
Hoe fantastisch het ook was, toch ben ik blij dat Halloween weer voorbij is! Het bouwen gaat weer verder.
Er is een houten hek/constructie geplaatst op het platform van Pixarus, en ze zijn nu bezig aan de doorgang onder Fenix.
De vormen van Gardentour zouden al zichtbaar moeten zijn, ik zie wat ze bedoelen maar verder houd het daar ook bij op, dag 1 van Winterfeelings ben ik er weer bij om fotoโs te maken van de voortgang.