Excuus voor de dubbele post, maar twee duidelijke foto’s met dank aan Eric Rovers van een besloten Facebook groep Toverland fans.

Met toestemming geplaatst.

Ohh ziet er gaaf uit, bedankt voor de update!

10 dagen later

Dank voor de update, dan hoef ik zondag niet meer te gaan, wat maak je toch prachtige luchtfoto’s!

Wat zou Gepla daar doen? Die doen toch meestal interieurwerken en plafonds en gevels.

Je ziet nu ook dat ze de afwatering van Merlins Quest in de hoek hebben gezet waar hij hoort, het duurt niet lang meer voordat ze kunnen gaan werken met beton en dergelijke!

Je kan vgm al een deel van jumping Luna zien

Jordy Wat zou Gepla daar doen? Die doen toch meestal interieurwerken en plafonds en gevels.

Zou Gepla de theming rondom Pixarus en Dragonwatch, Garden Tour en Jumping Juna
    ook doen qua bovengenoemde werkzaamheden uitvoeren?

Ik ben benieuwd vanaf wanneer de rides geleverd gaan worden? Want de molen van Pixarus volledig integrated in de theming.

Ik verwacht zelf pas in Januari 2023 de rides.
    En ook verwacht ik een soort grot waar je onder Fēnix doorloopt, het is wel erg diep. Terwijl de clearence van de treinen ver boven je hoofd zit en hoger is dan bijvoorbeeld de hoogte tussen Djengu en de ingang/uitgang van de Magische Vallei.😃

• MrRC heeft hierop gereageerd.
    • Jordy vindt dit leuk.

MrRC Dat klopt!

Bij Gepla was eerst Jean SR de Algemeen Directeur van en later van Toverland samen met Caroline, en later zijn zoon Jean JR Algemeen Directeur bij Gepla. En nu is Jean JR Algemeen Directeur in Toverland.
      En Jean SR op de achtergrond in Toverland sinds dat Caroline vertrokken is.

Toverland heeft vele takken, Gelissen Group, Gepla B.V, Toverland Holding B.V, Toverland Finance B.V, dat is allemaal van de Jean's.

FennaFenn_FennParks De Gelissen Group heeft vele takken: Gepla B.V, Toverland Holding B.V, Toverland Finance B.V, dat is allemaal van de Jean's.

Één kleine verbetering: het is de Gelissen Group, waar Jean Sr. nog altijd met de scepter zwaait, dat het overkoepelende bedrijf is. Toverland hangt daar als dochterbedrijf onder, niet andersom. Jean Jr. heeft inmiddels een aantal jaren de dagelijkse leiding/directeurschap over Toverland van zijn tante overgenomen maar rapporteert in die hoedanigheid nog altijd aan zijn vader als directeur van het moederbedrijf.

Het lijkt mij op zich best een gezonde manier van je volgende generatie inwerken binnen een familiebedrijf.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar de levering van Pixarus en Dragon Watch. Dan zullen we de contouren van het nieuwe gebied écht zien verschijnen.

Weet iemand hier toevallig of Fenix in de kerstvakantie wel open is? Ik weet dat ze hem een tijd dicht houden, maar dacht toen ergens gelezen te hebben dat hij wel tussendoor open zou gaan. Ik kan het op de site nergens vinden. Of ik kijk er overheen 😉

Inderdaad, GElissen PLAfonds

Ik bedoelde het meer in de zin van, wat kan Gepla daar nu al doen? Zouden ze misschien iets gaan doen bij de al bestaande attracties, of misschien gewoon dingen opmeten en bekijken. Ik ben erg benieuwd!

Ivetje volgens mij is Fenix tijdens de kerstvakantie open!

Tvlfan En nu hopen dat Toverland een zonnepanelendrama als bij het FEC in Sevenum bespaard blijft.

RingelbergNick Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze die speeltuin al weg zouden hebben gehaald, maar dat staat er allemaal nog.

Jordy Ik bedoelde het meer in de zin van, wat kan Gepla daar nu al doen? Zouden ze misschien iets gaan doen bij de al bestaande attracties, of misschien gewoon dingen opmeten en bekijken. Ik ben erg benieuwd!

Voor de Expedition Zork-update deed Gepla ook al een aantal zaken die eigenlijk niet in hun expertise liggen, dus wie weet... maar voor hetzelfde geld zijn ze er (nu) enkel voor de coördinatie van het project.

Demin Volgensmij is Gepla grotendeels verantwoordelijk geweest voor het houten chalet van de Wunderball. Zo te zien zijn ze begonnen aan het houten gebouw van de Jumping Juna dus ik verwacht dat ze daar aan meewerken.

msnguy ah, ik had inderdaad al gekeken op onze datum maar daar stond het hele kopje “gesloten attracties” niet bij. Had niet door dat dat op andere dagen wel zo is, dus vandaar dat ik niet door had dat het überhaupt bij de dagen er bij stond 🙈 maar bedankt! Hij zou dan dus open moeten zijn 😊