Cornelius Mijn hoop op een stukje indoor rij onder het platform is hiermee wel verdwenen, maar desalniettemin vet om 't hoge tempo van bouwen te zien, daar kan menig park toch wat van leren! Zaterdag maar eens een kijkje nemen, samen met Halloween!
R013 Bran Weet nog steeds niet of ik het juist tof vind dat het zo krap word daar of dat de oude situatie logischer was. We gaan het zien!
mikeee Marvin Echt wel, en dan dat gevoel in de wachtrij als die achtbaantrein zo ineens voorbij raast 🙃
Niek R013 Weet nog steeds niet of ik het juist tof vind dat het zo krap word daar of dat de oude situatie logischer was. We gaan het zien! R013 Serieus is het echt zo erg tussen deze twee kampen? We weten toch allemaal dat Toverland niet in de buurt gaat komen van de Efteling en dat hoeft ook helemaal niet. Kunnen we niet gewoon tevreden zijn dat we meerdere (middel)grote parken in Nederland hebben? R013 In mijn optiek doet Toverland hier wel waar het in Kaatsheuvel nog wel eens aan onbreekt. De hoek van Fata Morgana is zo’n voorbeeld. Prachtig plein maar slechts één attractie en één horecapuntje. Vriendelijk verzoek om je quotes en reacties te bundelen, zodat we niet dubbelposts of tripleposts krijgen wat hier het geval is. Je kunt op iemand reageren met de 'reageer'knop, je bericht typen, en vervolgens op iemand anders reageren met dezelfde knop bij de desbetreffende post. Voor verdere tips kun je kijken in onze FAQ. Dank alvast!
R013 cas794 Serieus is het echt zo erg tussen deze twee kampen? We weten toch allemaal dat Toverland niet in de buurt gaat komen van de Efteling en dat hoeft ook helemaal niet. Kunnen we niet gewoon tevreden zijn dat we meerdere (middel)grote parken in Nederland hebben?
R013 Eftelflags In mijn optiek doet Toverland hier wel waar het in Kaatsheuvel nog wel eens aan onbreekt. De hoek van Fata Morgana is zo’n voorbeeld. Prachtig plein maar slechts één attractie en één horecapuntje.
asuran zullen ze een een vorm van decoratief hekwerk plaatsen in de wachtrij om eventuele gebroken armen te vermijden van idioten die eruit gaan hangen om te kijken of ze de trein kunnen aanraken?
Pretparkgenot asuran Het valt allemaal wel mee hoor. De trein hangt grotendeels naast de baan, niet boven.
Achtbaanpakker asuran Als je kijkt op de concept art van Pixarus zie je dat in ieder geval het lagere stuk van de wachtrij een behoorlijk hoog hekwerk gaat krijgen.
cas794 Wat een ontzettend gave bouwfoto's allemaal, die zorgen er zo erg voor dat een baan in de themaparkindustrie er gaver en gaver uit ziet
Michael Die zwarte blokken zijn inmiddels voorzien van gaaswerk, volgens mij krijgen we hier straks een groene muur te zien van klimplanten. Wel tof als dat klopt, dan zit er gelijk weer een lekkere stevige groene body in de uitbreiding op een kleine oppervlakte.
Jabo Michael Michael op die zwarte blokken zie je ook verschillende punten uitsteken. Zou dit niet zijn ter bevestiging van decoratie?
Robque Michael lijkt mij eerder bewapening voor een stuclaag, denk niet dat ze dit alleen voor wat klimop doen en verder niet afwerken.
Michael Robque als hier stuc tegenaan moet dan had ik wel een vlakkere achterkant verwacht eerlijk gezegd. En volgens mij is dit gegalvaniseerd waardoor je dat niet in je stuc wilt hebben. Want daarvoor heb je volgens mij gaaswerk nodig dat niet behandeld is en dus flink roestig zal zijn.
Progress Toch vraag ik me nog steeds af of ze wegkomen zonder netten boven de wachtrij (voor eventuele objecten die uit Fenix vallen). De kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk klein, maar je wil het wel vermijden.
Marvin Progress Toch vraag ik me nog steeds af of ze wegkomen zonder netten boven de wachtrij (voor eventuele objecten die uit Fenix vallen). De kans dat zoiets gebeurt is natuurlijk klein, maar je wil het wel vermijden. Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Er is zoals gezegd maar een klein stukje waar de baan over het pad zal gaan en verder gaat hij er vooral langs. Er zijn wel meer achtbanen die dat hebben zonder het gebruik van netten 🙂