- Bijgewerkt
deze kwam iets later binnen, maar het overzicht concept art
deze kwam iets later binnen, maar het overzicht concept art
Kijk! Eindelijk meer duidelijkheid. Top!
Dit is prima toch? Ziet er gewoon goed uit..
[
Ze hebben het ook over belevingselementen. Ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen. Zouden ze het toveren met die toverstok doorzetten naar avalon?
Wow die Sky Fly! Heel gaaf
Een parachute toren blijft een groot en lomp ding, maar ik denk dat Toverland hier een prima invulling aan heeft gegeven. Het zelfde voor Skyfly. Beide zijn infills die het aanbod van Toverland nodig verrijken met wat meer familie thrill. Ik ben enthousiast!
gaat wel bijzondere plaatjes opleveren als een trein van fenix en de sky fly op het juiste moment op de juiste plek zijn.
Hele toffe toevoeging wauw! Hele mooie mix van attracties voor alle leeftijden. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Dit ziet er werkelijk fantastisch uit allemaal, hulde!
Dit oogt er goed voor het park en het themagebied Avalon. Zo wordt dit themagebied voller, levendiger en voor de ganse familie en dat is wat ze nodig hadden.
Pretparkgenot Een Gerstlauer Sky Fly in het thema 'pixies'
Een Intamin Parachute Tower in het thema 'draken'
Een Zamperla Jump Around in het thema 'draken'
Een Metallbau Emmeln Themenbahn
Credits naar jou voor het goed raden van de attractietypes.
Prachtige uitbreiding, veel details...zal voor nog meer sfeer zorgen
Ik ben oprecht fan van de skyfly ! De looks, de positionering en hoe de wachtrij zich rond het gebouw vormt...
Toffe uitbreiding! Ook slim dat ze twee nieuwe characters introduceren. Ik zie al veel knuffels verkocht worden
Ziet er super uit! Dit lijkt echt wel op een fase 2 van het oorspronkelijke plan.
Ziet er idd mooi uit! Had de parachute tower hoger verwacht maar dit is ook prima!
Oh wauw, zo mooi! Die draakjes doen me denken aan de stijl van Spyro!
Ik vind dit echt heel leuk, een prachtige aanvulling op dit themagebied wat mij betreft. Leuke thema's, attracties voor jong en oud en nieuwe karakters (heel slim).
Ik heb Avalon altijd al mooi gevonden, maar niet bepaald levendig. Voor best wat mensen is Fenix te heftig en alleen Merlin's Quest trekt je het gebied dan niet in. Ik denk dat deze attracties een wereld van verschil gaan maken, chapeau
Aanvulling op Looopings: βNaast de vier mechanische attracties plant Toverland een nieuwe waterspeeltuin, een dreumesspeelplaats en "upgrades van bestaande attracties". De investering van 10 miljoen euro moet zorgen voor een langere verblijfsduur in Avalon. Men hoopt op meer bedrijvigheid rond restaurant The Flaming Feather.β
Voor maar 10 miljoen euro lijkt dit een grote uitbreiding!
Nog wat meer info uit het blog: