- Bijgewerkt
MisterDream of morgen! Ooh spannend
Even nog wat contrast erover heen gegooid, het lijkt alsof de parachute toren erg kleurrijk zal worden! Ook de parachutes zelf!
MisterDream of morgen! Ooh spannend
Even nog wat contrast erover heen gegooid, het lijkt alsof de parachute toren erg kleurrijk zal worden! Ook de parachutes zelf!
Ik ben zo ontzettend benieuwd wat het gaat worden, hoe het er allemaal uit komt te zien en hoe alle attracties gaan heten. Laat maar komen die aankondiging.
EDIT: ik zie net dat Toverland al reactie op de tweet heeft gereageerd dat vandaag de aankondiging is!
MisterDream Ik verwacht eerlijk gezegd morgen, maar we gaan het zien! Ik kijk er in ieder geval naar uit en zal volgend jaar sowieso Toverland bezoeken
Edit: Zie nu net de reactie van @Taronco
Lin Oh zo flauw, maar ik ga zo goed op die woordgrap
Tof dat we vandaag kennelijk de onthulling krijgen! Weten we ook al een tijd wanneer dit (doorgaans) zal zijn?
Op basis van het silhouet had ik trouwens verwacht dat de toren wat duisterder zou zijn geweest, maar het lijkt een kleurrijk geval te worden. Past dan niet echt bij de Ijsdraken van Morgana, lijkt me dan.
Taronco waar dan want heb het niet zien staan
We zullen het vanzelf zien, tot nu toe zat er met de banners een dag tussen dus ik verwacht morgen pas maar als het vandaag komt is het aangename verrassing.
Zojuist om 14:00 een grandioze updateโฆ
laurenstp
Het zal zeker vandaag zijn, ze postten net nog eens dezelfde foto met als tekst "Bijna..."
Ik ga nog even zonnen, ja echt waar, tot over een uur bij het nieuws van 15:00
Nou, even allemaal zwaaien naar de Toverland-crew die ongetwijfeld meelezen hier en zich kostelijk moeten vermaken.
Ik bedoel, leven die teasers nu onder de Truusjes uit Delft? Wij zijn de enigen die al die coรถrdinaten en zo nalopen geloof ik.
Dat gezegd hebbende...toch over een uurtje nog maar eens kijken.
Je ziet wel een gebiedje met paden en wat lijkt op water ontstaan als je nog meer met belichting gaat spelen.
R013 omdat wij (maar ik spreek graag voor mezelf) enthousiast worden van dit park en van hum ambities.
Bovendien worden het niet alleen 4 flatrides maar er word een stuk Avalon aangebouwd, vol met nieuwe dingen, en hopelijk ook eindelijk mooie volwassen bomen, zoals op de tekening te zien is.
En dan nog eens het feit dat een Parachute Tower nog helemaal niet te vinden is in Nederland, en als ze hem mooi decoreren word het de mooiste en best aangeklede die op dit moment staat naar mijn mening (anders zou het me tegen vallen). En als de attractie in de Helix een Gerstlauer Sky Fly is dan is dat ook redelijk uniek, zeker in de Helix.
En de hype met de mist weten ze gewoon goed over te brengen, de vaandels waren niet heel interessant naar mijn mening.
Edit: dit worden toch PRACHTIGE ATTRACTIES ?