Uitbreiding Toverland: Avalon hult zich weer in de mist
Een heksenketel, zou deze dan voor de kleine molen zijn?
Dan was de eerste voor de parachute tower
De 2e voor het dierenbaantje
3e voor de SkyFly
En deze voor de molen?
Kan iemand lezen wat er op de vlag staat?
- Bijgewerkt
Heb even gezocht: De GPS coördinaten 51.400056-5.985194 verwijzen naar locatie precies in het midden van de helix van Fenix.
Combinatie van locatie in het midden van helix en op zijn kop kan in ieder geval hinten naar een attractie die over de kop gaat. Dit kan dus een Gerstlauer SkyFly zijn, maar ook nog altijd iets anders uiteraard.
Gezien de tekeningen op Looopings met een duidelijke markering voor een pal die aan de rand staat van het plateau vind ik de SkyFly het meest waarschijnlijk
Taronco Ik denk eerder dat deze teaser van de skyfly is, omdat hij ondersteboven staat....
In een skyfly kan je ook over de kop gaan (net zoals deze banner)
Waarschijnlijk denk ik te ver door
Taronco Mensen op een ander forum denken aan een Zamperla Air Race vanwege de swirl om de vlag die je ook veel op de binnenste paal van Air Races ziet.
Nu is het wel zo dat we die swirl op meerdere banners voorbij hebben zien komen. Maar wie weet klopt die theorie toch. Ik hoop stiekem nog steeds op een mooi gethematiseerde sky fly.
Stijngeene mooi gethematiseerde sky fly.
Zolang er maar niet te veel thema op de gondels zit die de aerodynamiek verstoord. Dat is cruciaal om vaak over de kop te kunnen gaan. De kale Sky Fly's (Holiday Park, Duinrell) zijn nog het beste qua rit.
- Bijgewerkt
Ik denk dat het geen toeval is dat er links onder 12 vogels staan afgebeeld. De vorm van de vogels doet natuurlijk al denken aan de stoelen + vleugels in een Sky Fly. Tevens bied een Sky Fly zitplek aan 12 mensen per rondje.
Lin
Zal vandaag dé onthulling zijn ?
- Bijgewerkt
MisterDream of morgen! Ooh spannend
Even nog wat contrast erover heen gegooid, het lijkt alsof de parachute toren erg kleurrijk zal worden! Ook de parachutes zelf!
- Bijgewerkt
Ik ben zo ontzettend benieuwd wat het gaat worden, hoe het er allemaal uit komt te zien en hoe alle attracties gaan heten. Laat maar komen die aankondiging.
EDIT: ik zie net dat Toverland al reactie op de tweet heeft gereageerd dat vandaag de aankondiging is!
- Bijgewerkt
MisterDream Ik verwacht eerlijk gezegd morgen, maar we gaan het zien! Ik kijk er in ieder geval naar uit en zal volgend jaar sowieso Toverland bezoeken
Edit: Zie nu net de reactie van @Taronco
Lin Oh zo flauw, maar ik ga zo goed op die woordgrap
Tof dat we vandaag kennelijk de onthulling krijgen! Weten we ook al een tijd wanneer dit (doorgaans) zal zijn?
Op basis van het silhouet had ik trouwens verwacht dat de toren wat duisterder zou zijn geweest, maar het lijkt een kleurrijk geval te worden. Past dan niet echt bij de Ijsdraken van Morgana, lijkt me dan.
Taronco waar dan want heb het niet zien staan