asuran iemand enig idee wat de cijfers betekenen? Is het een locatie?

Een heksenketel, zou deze dan voor de kleine molen zijn?
Dan was de eerste voor de parachute tower
De 2e voor het dierenbaantje
3e voor de SkyFly
En deze voor de molen?

Kan iemand lezen wat er op de vlag staat?

Taronco Dat lijken me cijfers: 5140066 5985194.
    Misschien coördinaten?

Heb even gezocht: De GPS coördinaten 51.400056-5.985194 verwijzen naar locatie precies in het midden van de helix van Fenix.

Combinatie van locatie in het midden van helix en op zijn kop kan in ieder geval hinten naar een attractie die over de kop gaat. Dit kan dus een Gerstlauer SkyFly zijn, maar ook nog altijd iets anders uiteraard.
      Gezien de tekeningen op Looopings met een duidelijke markering voor een pal die aan de rand staat van het plateau vind ik de SkyFly het meest waarschijnlijk

Taronco Ik denk eerder dat deze teaser van de skyfly is, omdat hij ondersteboven staat....

In een skyfly kan je ook over de kop gaan (net zoals deze banner)
      Waarschijnlijk denk ik te ver door 😛

Progress Klopt en het zijn de coördinatoren van het midden van de helix van Fenix. Dus deze vlag is voor de attractie in de helix.

Mensen op een ander forum denken aan een Zamperla Air Race vanwege de swirl om de vlag die je ook veel op de binnenste paal van Air Races ziet.

Taronco Mensen op een ander forum denken aan een Zamperla Air Race vanwege de swirl om de vlag die je ook veel op de binnenste paal van Air Races ziet.

Nu is het wel zo dat we die swirl op meerdere banners voorbij hebben zien komen. Maar wie weet klopt die theorie toch. Ik hoop stiekem nog steeds op een mooi gethematiseerde sky fly.

Stijngeene mooi gethematiseerde sky fly.

Zolang er maar niet te veel thema op de gondels zit die de aerodynamiek verstoord. Dat is cruciaal om vaak over de kop te kunnen gaan. De kale Sky Fly's (Holiday Park, Duinrell) zijn nog het beste qua rit.

asuran En wat gaat ook ondersteboven? De Sky Fly.

Taronco De Air Race kan alleen niet over die huisjes heen die op de bouwtekeningen stonden. De tekening onthulde echt een Sky Fly platform.

msnguy Doe mij dan toch maar de theming.

Ik denk dat het geen toeval is dat er links onder 12 vogels staan afgebeeld. De vorm van de vogels doet natuurlijk al denken aan de stoelen + vleugels in een Sky Fly. Tevens bied een Sky Fly zitplek aan 12 mensen per rondje.

MisterDream of morgen! Ooh spannend 🤭😂👍🏼

Even nog wat contrast erover heen gegooid, het lijkt alsof de parachute toren erg kleurrijk zal worden! Ook de parachutes zelf!

• JRS vindt dit leuk.

Ik ben zo ontzettend benieuwd wat het gaat worden, hoe het er allemaal uit komt te zien en hoe alle attracties gaan heten. Laat maar komen die aankondiging.

EDIT: ik zie net dat Toverland al reactie op de tweet heeft gereageerd dat vandaag de aankondiging is! 😮

MisterDream Ik verwacht eerlijk gezegd morgen, maar we gaan het zien! Ik kijk er in ieder geval naar uit en zal volgend jaar sowieso Toverland bezoeken ✨

Edit: Zie nu net de reactie van @Taronco 😃

Lin Oh zo flauw, maar ik ga zo goed op die woordgrap 😛

Tof dat we vandaag kennelijk de onthulling krijgen! Weten we ook al een tijd wanneer dit (doorgaans) zal zijn?

Op basis van het silhouet had ik trouwens verwacht dat de toren wat duisterder zou zijn geweest, maar het lijkt een kleurrijk geval te worden. Past dan niet echt bij de Ijsdraken van Morgana, lijkt me dan.

• Jordy heeft hierop gereageerd.

Demin 14:00 gezien de tijd van wanneer de vaandels geplaatst werden!

• Demin heeft hierop gereageerd.
                • Demin vindt dit leuk.

Jordy Tof, merci! Dan ga ik rond die tijd eens kijken op looopings.

Debruijn7 ik ook niet, er heeft wel een volger “Vandaag” getweet, waar Toverland met oogjes op reageert, maar dat doen ze bij elke tweet.