Pretparkgenot Mogelijks wel, maar ik betwijfel of dat zou gebeuren. Mochten ze dat van plan zijn, dan hadden ze ongetwijfeld deze ongeschilderd laten aankomen en zelf afgewerkt.
Er kruipt best wat tijd in het herschilderen van deze, zeker om de bestaande verfbeurt weg te werken heb je wel wat schuurwerk + grondlagen nodig, dat haal je niet in een paar weken met een goed afwerkingsniveau.
Nee, dit zullen we jaren zo blijven zien. Maar hopelijk verandert het ooit bij een groot onderhoud.
Robque Ik verwacht dat het allemaal wel meevalt, het is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Ik reageerde bij de Magische Vallei net zo heftig als sommigen hier nu doen op de enorme plastic look van 'Tolly Molly' en verafschuwde het kunststof rotswerk van de Coco Bolo. In werkelijkheid loop ik er soms langsaf zonder dat het me opvalt en het maakt voor mij dat themagebied niet minder, en veel belangrijker, de doelgroep is er blij mee.
Coco Bolo en Tolly Molly liggen echter wel wat meer apart in het themagebied, waardoor ik er zelden direct naast loop. Ook passen Coco Bolo en Tolly Molly best bij het omliggend gebied, het stoort daar minder.
In Avalon is er direct omheen veel meer samenhang en gaat dit wel serieus gaan vloeken. Avalon is tot nu toe zeer stijlvast gebleken, ook met de nieuwe uitbreiding. Daarom dat dit er nu zo "uitvalt", omdat het net zo afwijkt van de rest van het gebied, en ook kinderen zullen dat opmerken (maar daarom vinden ze het niet erg. Ze zien gewoon een schattige eenhoorn).
Maar ze hadden gerust een andere versie kunnen maken die meer "fake" en plasticy eruit ziet, die ook prima schattig is en wel beter in het gebied past. Het is gewoon een extreem andere uitbeelding.
Gaat het daarom mensen weghouden uit het gebied en klachten regenen? Natuurlijk niet. Maar ik weet dat Toverland dit beter kan, en hier doen ze dat (bewust) niet en dat mag gerust ggezegd worden.