Afgelopen zaterdag een dagje met het hele gezin daar geweest tot pakweg een uur of half 6. Met jonge kinderen kun je je er een hele dag vermaken. Het plein na binnenkomst geeft een lekker vakantiegevoel. De show niet gezien, was net het einde toen we er kwamen. Kleurrijk en vrolijk, goed gedaan. Fenis was weer goed en super dat we zoiets bekant in de achtertuin hebben staan. Want Toverland ligt het dichste bij bij ons vergeleken met de Efteling. Ook een ritje Merlins Quest gedaan al vond één van de kinderen het binnen wel spannend. Ook dat gebied is mooi aangelegd vind ik. De nieuwe aanwinzten ook bekeken en vond ik er goed uitzien, dat lijkt me ook een fijn plekje te worden al zit er qua aanbod niks voor mij bij. Dwervelwind uiteraard gedaan als ook Troy. Boosterbike overgeslagen en nog wat meer. Het zijn toch de kleine kindertjes die een leuke dag moeten hebben.
Al met al 5 dingen kunnen doen en ondertussen kunnen genieten van een Erdinger, de fontijnenshow en daarna bij Flaming Feather nog een drankje gedaan. Wilden daar gaan eten, maar voor velen te duur, vond ik ook. Persoonlijk vind ik Toverland voor mij in een gekke situatie zitten. Mooi aangelegd, maar aanbod niet goed genoeg voor een hele dag. Voor een dagvullend park ga ik wel ergens anders naartoe. Maar mocht er een abonnement komen, dan liever Toverland, maar dat is ook prijstechnisch gezien aantrekkelijker.
En mochten we in de toekomst met het gezinnetje weggaan, liever naar een dierentuin. Je doet o een dag minder dan je zelf wilt. Daarbij kunnen we helaas zelf geen kinderen krijgen, dat doet toch wat met je. Het gaat omd e kinderen en zelf kun je minder doen, want je wilt niet continu hebben dat anderen moeten wachten omdat je zelf in de achtbaan wilt. . Maar we hebben het super gezellig gehad. En Toverland, een keer komen we weer op bezoek. Tof wat jullie hebben neergezet de afgelopen jaren en wat jullie in de toekomst te wachten staat.